7eleven klocka?? Ja nu har jag fan sett alltTokigt är väl bara förnamnet
https://www.tradera.com/item/190804...mklocka-nytt-batteri-snygg-bra-vintage-klocka
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
7eleven klocka?? Ja nu har jag fan sett alltTokigt är väl bara förnamnet
https://www.tradera.com/item/190804...mklocka-nytt-batteri-snygg-bra-vintage-klocka
![]()
Herre jösses...Man kan inte rå för att man är ordblind (?) men den här annonsen är rätt kul... Vem vill ha ett FULsett undrar man ju. Och han säljer "helst till svensktalande så missförstånd inte sker".
![]()
Man kan inte rå för att man är ordblind (?) men den här annonsen är rätt kul...
Man kan inte rå för att man är ordblind (?) men den här annonsen är rätt kul... Vem vill ha ett FULsett undrar man ju. Och han säljer "helst till svensktalande så missförstånd inte sker".
![]()
Tyckte denna var ganska fin, undrar om den är äkta? Från köp- och säljgrupp på facebook.![]()
Hålen i bandet ser att sitta off center. Jag tror att Gucci har bättre kvalitetskontroll än så. Det förutsätter ju att bandet alltid suttit på klockan så klart.Tyckte denna var ganska fin, undrar om den är äkta? Från köp- och säljgrupp på facebook.![]()
Hålen i bandet ser att sitta off center. Jag tror att Gucci har bättre kvalitetskontroll än så. Det förutsätter ju att bandet alltid suttit på klockan så klart.
Tycker du verkligen det?
Har svårt att se vad som gör denna bättre än, t.ex. en DW.
Jag kan köpa hur man gillar enkelheten i denna typ av klockor, men då känns ju en välbyggd Nomos som ett vettigare alternativ.
Tycker överlag att Guccis klockor har det ställt lite si och så med kvalitetskänslan så jag hade sagt 50/50 om äktheten.
Sorry om jag går på, men jag kan som sagt inte se varför denna klocka är bättre än många andra som får utstå spott och spe.
Det sagt så är det väl roligt om alla inte gillar exakt samma!
Vet inte om kag misstolkar ditt inlägg. Men det är väl ganska självklart att detta är en kopia på ett märke vars klockor från början är ganska tvivelaktiga.
Lauritz har ju helt världsfrånvända priser generellt. Därtill kommer slagavgift på runt 20 procent, vilket gör att i princip varje klocka blir rejält utprisadInte Blocket, men jag tycker den platsar i den här tråden. Använder Kaplans den dyraste "köp nu" de hittar på ebay som prisreferens för butiken?
![]()
Shit, jag har ju en sån där liggande nånstans!!! Plus ett gäng gamla Swatch:ar NOS i förpackning, kanske dags att casha in.Inte Blocket, men jag tycker den platsar i den här tråden. Använder Kaplans den dyraste "köp nu" de hittar på ebay som prisreferens för butiken?
![]()
Jag har också en. Utan skador på tavlan så jag gissar att jag lätt får ut över 3000 kr.
Shit, jag har ju en sån där liggande nånstans!!! Plus ett gäng gamla Swatch:ar NOS i förpackning, kanske dags att casha in.![]()
gah får ont i ansiktet av att läsa det där..Man kan inte rå för att man är ordblind (?) men den här annonsen är rätt kul... Vem vill ha ett FULsett undrar man ju. Och han säljer "helst till svensktalande så missförstånd inte sker".
![]()
Visas dag och datum på baksidan?Den här ligger till salu i en lokal köp- och säljgrupp på Facebook. Haha!
![]()
StiligDen här ligger till salu i en lokal köp- och säljgrupp på Facebook. Haha!
![]()
HAHAHA skrattade högt när jag såg denna så folk på kontoret undrar vad det är för fel på migVad tror ni..kan denna vara äkta??
Tycker kronan är lite liten
Ett kap för en långsjal...
![]()
KulHAHAHA skrattade högt när jag såg denna så folk på kontoret undrar vad det är för fel på mig![]()
En Datejust utan datum men med kronografregister UTAN kronograf knappar och TAG länk. Bargain of the century!Vad tror ni..kan denna vara äkta??
Tycker kronan är lite liten
Ett kap för en långsjal...
![]()
Aja vet inte hur man få det så felEn Datejust utan datum men med kronografregister UTAN kronograf knappar och TAG länk. Bargain of the century!![]()
Glöm inte den limiterade "körnslag-bezel". Sjukt mycket premium!En Datejust utan datum men med kronografregister UTAN kronograf knappar och TAG länk. Bargain of the century!![]()
Ingen?Inget konstigt med annonsen, men jag undrar ifall den Omega Speedmaster Skywalker X33 Solar Impulse som finns på Blocket är värd pengarna?
https://m.blocket.se/jonkoping/Omega_Speedmaster_Skywalker_X33_Solar_Impulse_75847299.htm?ca=11&w=3