Psykel
Pandion
Tror han menar genomgående hål för bandstiften i luggarna. Bilderna var ju inget att hänga i granen, dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror han menar genomgående hål för bandstiften i luggarna. Bilderna var ju inget att hänga i granen, dock.
Hahah och vad menar han med ”rätt och riktig”...
Eller för att finansiera flygbiljett till Turkiet för att köpa fler fejk-klockor...Hon kanske precis har flyttat dit och behöver sälja sin fina Rolex Quartz för att köpa möbler?
Finns den fortfarande måntro? Skulle komplettera Maoklockan fintDen här ligger till salu i en lokal köp- och säljgrupp på Facebook. Haha!
Finns den fortfarande måntro? Skulle komplettera Maoklockan fint
Exakt! Att det är en Rolex DD skadar ju inte hellerFan den var ju tung
Fan den var ju tung
Det enda som saknas är konfliktdiamanter, då hade den varit ett komplett mästerverk!Exakt! Att det är en Rolex DD skadar ju inte heller
Fattar inte varför jag utsätter mig själv för att försöka sälja nått på Blocket öht.
När jag häromåret skulle sälja ett par tokbilliga men fina gamla 125or blev jag mailbombad av folk som ville byta (givetvis hade jag explicit angett att inga byten var aktuella) mot allsköns bråte däribland otaliga fejk-Rolex.
Och när jag nu ska kränga några fina parfymklockor är det mer regel än undantag att alla "erbjudanden" jag får går ut på att någon gör mig en ynnest när personen i fråga typ förolämpar mig med bud nånstans i 25%-trakten av det angivna priset.
Tror iofs att motorcyklar och klockor är som flugpapper för oseriösa typer. När jag köpt LEGO åt barnen har det aldrig varit några problem
parfymklockor?
parfymklockor?
Låt bli den ..den är min...vilket fyndDen här måste vara prisvärd... En jeta fin utan fel från 19950
https://www.tradera.com/item/190109...-mede-funka-jeta-fin-utan-fel-dia-30-svart-ta
Ja men vah fasen... har ju letat efter en sån!!Låt bli den ..den är min...vilket fynd
Har en YM2 ute på blocket, har fått erbjudanden om bilar, andra övervärderade klockor, byte med restaurang+pengar och guld och silver.Jo, man har väl fått allt möjligt oeriöst skit som bytesförslag. Tröttsamt.. men som sagt, det går väl 1 seriös spekulant på 10 typ
Ni som har annonser på blocket, får ni också erbjudanden om guld och silver? Zigenartider igen..
Grattis, jag tror det är dött lopp mellan er två om vi ska försöka bedöma vems kommentar som är mest rasistisk och olämplig.O folk tyckte att det var rasistiskt när jag nämnde alla dessa "bryyyyyyyyshan jag har 2k en kebab med vitlökssås och en thai-Rolle och är på väg till dig nu...jag sväär, snabb affär yo"
Grattis, jag tror det är dött lopp mellan er två om vi ska försöka bedöma vems kommentar som är mest rasistisk och olämplig.
Så klart att det var. Du känns knappast som en person som skulle kasta ur dig något olämpligt nu när jag tänker efter...Ha ha din jävla nörd! Det är i princip ett citat från någon av mina otaliga blocket annonser genom åren, inget mer inget mindre.
Ja gör det, jag orkar inteJag kanske borde gå igenom mina blocketmail för att illustrera verkligheten för KS...folk verkar ju tro att man ljuger.
Vore faktiskt en skön tråd!Jag kanske borde gå igenom mina blocketmail för att illustrera verkligheten för KS...folk verkar ju tro att man ljuger.