• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Screenshot_20171023-161059.png
http://www.blocket.se/vi/76107330.htm
Tur att den saknar hål. Dock bra bilder, man ser skicket
Tror han menar genomgående hål för bandstiften i luggarna. Bilderna var ju inget att hänga i granen, dock.

Fattar inte varför jag utsätter mig själv för att försöka sälja nått på Blocket öht.

När jag häromåret skulle sälja ett par tokbilliga men fina gamla 125or blev jag mailbombad av folk som ville byta (givetvis hade jag explicit angett att inga byten var aktuella) mot allsköns bråte däribland otaliga fejk-Rolex.

Och när jag nu ska kränga några fina parfymklockor är det mer regel än undantag att alla "erbjudanden" jag får går ut på att någon gör mig en ynnest när personen i fråga typ förolämpar mig med bud nånstans i 25%-trakten av det angivna priset.

Tror iofs att motorcyklar och klockor är som flugpapper för oseriösa typer. När jag köpt LEGO åt barnen har det aldrig varit några problem :D

Fattar inte varför jag utsätter mig själv för att försöka sälja nått på Blocket öht.

När jag häromåret skulle sälja ett par tokbilliga men fina gamla 125or blev jag mailbombad av folk som ville byta (givetvis hade jag explicit angett att inga byten var aktuella) mot allsköns bråte däribland otaliga fejk-Rolex.

Och när jag nu ska kränga några fina parfymklockor är det mer regel än undantag att alla "erbjudanden" jag får går ut på att någon gör mig en ynnest när personen i fråga typ förolämpar mig med bud nånstans i 25%-trakten av det angivna priset.

Tror iofs att motorcyklar och klockor är som flugpapper för oseriösa typer. När jag köpt LEGO åt barnen har det aldrig varit några problem :D

Blocket är en klass för sig. Jag har börjat besvara dessa 25-50%´are på relativt motbjudande vis då jag uppriktigt sagt är trött på folk som inte läser annonser alternativt inte respekterar det som står i dom. Det fungerar alldeles utmärkt men är ju självklart helt meningslöst egentligen, jag hade ju kunnat ignorera buden bara.

Jo, man har väl fått allt möjligt oeriöst skit som bytesförslag. Tröttsamt.. men som sagt, det går väl 1 seriös spekulant på 10 typ

Jo, man har väl fått allt möjligt oeriöst skit som bytesförslag. Tröttsamt.. men som sagt, det går väl 1 seriös spekulant på 10 typ
Har en YM2 ute på blocket, har fått erbjudanden om bilar, andra övervärderade klockor, byte med restaurang+pengar och guld och silver.
Förutom alla "kompis kommer nu är påväg vart är du 100k ok"

O folk tyckte att det var rasistiskt när jag nämnde alla dessa "bryyyyyyyyshan jag har 2k en kebab med vitlökssås och en thai-Rolle och är på väg till dig nu...jag sväär, snabb affär yo"

Ni som har annonser på blocket, får ni också erbjudanden om guld och silver? Zigenartider igen..

O folk tyckte att det var rasistiskt när jag nämnde alla dessa "bryyyyyyyyshan jag har 2k en kebab med vitlökssås och en thai-Rolle och är på väg till dig nu...jag sväär, snabb affär yo"
Grattis, jag tror det är dött lopp mellan er två om vi ska försöka bedöma vems kommentar som är mest rasistisk och olämplig.

En stadigt återkommande snubbe med signaturen ”Ibramghous” skickar ALLTID! den korta frasen ”Det kvar?” Vad jag än annonserat, klockor,
dyra väskor etc. Känns verligen som en seriös spekulant:rolleyes:

Tillbaka
Topp