Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Hade faktiskt en konversation med den killen på sms och jag fattade ingenting om vad han skrev.
Kan varken stava eller använda sig av korrekt grammatik och endå skylla på icke svensktalande..
svensktalande?
Haha! Hade faktiskt en konversation med den killen på sms och jag fattade ingenting om vad han skrev.
Nån sorts svenska var det jusvensktalande?
Imponerande!
Alf, vad definierar du som "etnisk svensk"?Kan sätta en av mina klockor på det inte är en etnisk svensk det där
"Swedes are a Germanic ethnic group native to Sweden." fr wikiAlf, vad definierar du som "etnisk svensk"?
Nu krävde han ju inte etnicitet utan bara att man var svensktalande. Han kanske är ännu sämre på engelska."Swedes are a Germanic ethnic group native to Sweden." fr wiki
Förstår din poäng och vad du syftar till, men tror också du förstår vad jag menar.
Kan sätta en av mina klockor på det inte är en etnisk svensk det där
Troligtvis. Han var dock inte så trevlig...Han kanske lider av dyslexi
HELA VÄGEN.
Legit..Sea-Dweller för 12papp?
Är "fetheten" ett mått för coolhet eller exklusivitet?!
Ta med handskar för den är extremt fet!!
Låter riktigt fet, signa upp mig på en fet!Är "fetheten" ett mått för coolhet eller exklusivitet?!
Fan då skapar jag ett nytt märke, Tobias Watches med minsta lilla quartzurverket och en fet blyvikt inne i boetten, ska väga 1kg...
Ja, fett ska det varaLåter riktigt fet, signa upp mig på en fet!
Ta med handskar för den är extremt fet!!
Hahaha, vad fan är det där?
En Day-Date. Står ju klart och tydligt på tavlan...Hahaha, vad fan är det där?