Bas
Diamant
Jävligt skumt att man släpper in en okänd människa hem till sig själv vid 5 på morgonen för att göra en affär värd nästan 100k kan man tycka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt skumt att man släpper in en okänd människa hem till sig själv vid 5 på morgonen för att göra en affär värd nästan 100k kan man tycka!
En UN som någon försöker sälja för 500k mer än vad någon troligtvis skulle vara beredd att betala. Kanske fake också men suddiga bilder + sjukt morgontrötta ögon här så ska ej uttala mig om detta. Men priset var ju lite skoj iallafall.
Killen köpte klockan för 350:- när den låg ute av första ägaren första gången. "danne" tror nån ska betala för hans nya Volvo...
Detta är inte den som va ute hos fogden och som diskuterades här på forumet för ca ett år sedan?Killen köpte klockan för 350:- när den låg ute av första ägaren första gången. "danne" tror nån ska betala för hans nya Volvo...
Det har jag ingen aning om. Sett den på blocket innan "danne", kommer inte ihåg vem/vart den såldes ifrån.Detta är inte den som va ute hos fogden och som diskuterades här på forumet för ca ett år sedan?
Detta är inte den som va ute hos fogden och som diskuterades här på forumet för ca ett år sedan?
Ta print screen snälla!Någon som har kul med att kopiera min bild jag tagit och text för att skapa en ny annons till nån "Channel" =/
https://www.blocket.se/lund/Rolex_76721980.htm?ca=11&w=3
Haha! Såg att jag la upp samma, ja den är ju galet kul. Och att han jämför med aningen vassare leverantörer...Denna var ju lite kul
Lätt mycket fetare!
Frakten lär ju bli dyr iallafall....Denna var ju lite kul
Lätt mycket fetare!
Tradera tar bort annonserna efter ett tag. De måste väl först kolla med angiven annonsör att kontot är kapat.Ja han verkar lägga ut många klockor, att Tradera inte stoppar honom nån gång!?
Borde anmälas, är inte försäljning av kopior olagligt?Detta var den underligaste annonsen jag har sett på instagram. Gick in på länken och dom sålde uppenbarligen kopior. 144 usd för en sub osv..
Tryck på menyn, 3 punkterna, välj dölj/anmäl - välj "vilseledande eller bluff". Kommer inte ta bort varenda replica-annons för all framtid men påverkar Instagrams annons/säljavd en aning.Detta var den underligaste annonsen jag har sett på instagram. Gick in på länken och dom sålde uppenbarligen kopior. 144 usd för en sub osv..
Har inte insertet olika fonter på det röda resp. blåa? Jämför tvåorna.Ser inte denna lite mysko ut?
Klockan ligger på blocket för 75 loppor.
Tryck på menyn, 3 punkterna, välj dölj/anmäl - välj "vilseledande eller bluff". Kommer inte ta bort varenda replica-annons för all framtid men påverkar Instagrams annons/säljavd en aning.
Borde anmälas, är inte försäljning av kopior olagligt?
Ser ut så, jag tycker den ser rätt skum ut...Har inte insertet olika fonter på det röda resp. blåa? Jämför tvåorna.