David Eriksson
Guld
Sant, första reaktionen var bara att det kändes billigt plus prissänkning på 13k. Ser kosher ut för övrigt.Vad är det för tokigt med det?
Inte ovanligt att människor prisdumpar för att få sålt fort ibland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant, första reaktionen var bara att det kändes billigt plus prissänkning på 13k. Ser kosher ut för övrigt.Vad är det för tokigt med det?
Tror inte heller att det är något konstigt.Vad är det för tokigt med det?
Glöm AD och uret.se för den delen.. framtiden är här!
Känns väl inte riktigt helt safe att köpa Rolex via reklam på Facebook...Glöm AD och uret.se för den delen.. framtiden är här!
Undrar om det är stämplat "wish" på certetKänns väl inte riktigt helt safe att köpa Rolex via reklam på Facebook...
Är det vintage eller nytt de säljer? Eller är allt fejk?Undrar om det är stämplat "wish" på certet
Skulle inte tro att dom säljer rolex.. men gör dom det så är det ju plagiat skulle jag tro till 110%Är det vintage eller nytt de säljer? Eller är allt fejk?
Äntligen!Glöm AD och uret.se för den delen.. framtiden är här!
Att skarva i en annons fick helt plötsligt en ny innebörd
"Spritt ny" och helt repfri er vel kanske inte en helt korrekt beskrivning?.. och det måste vel vara stulne bilder för priset er vel lite väl lågt och en riktig säljare hadde vel inte skrivit repfri på en klocka som ser så der ut.
Inte om betalningen har gjorts i nattsvart vänskaplighet eller om servicen varit vänskapligt gratis.Borde väl vara enklare att få ett kvitto om nu urmakaren är en vän...?
Inte om betalningen har gjorts i nattsvart vänskaplighet eller om servicen varit vänskapligt gratis.
Inte om betalningen har gjorts i nattsvart vänskaplighet eller om servicen varit vänskapligt gratis.
Nu tolkar jag det som att en vän som är urmakare har kollat på klockan och sagt att den är servad det senaste året av någon annan.Och hur ska jag som potentiell köpare tolka det? Hela stycket känns irrelevant utan ett kvitto som styrker det. Och är urmakaren en vän så känns det högst rimligt (faktiskt mer rimligt) att det finns ett intyg på service. Och finns inte det så kan han väl bara höra av sig till sin vän och få detta kvitto enkelt? Ser inte vad det spelar för roll om servicen är gratis, bara skriv 0 på kvittot/intyget.
Skevt säger jag.
Nu tolkar jag det som att en vän som är urmakare har kollat på klockan och sagt att den är servad det senaste året av någon annan.
Nu har jag dålig koll på Breguet, men vad är galet med denna?
Inte säker. Lite lågt pris fick jag för mig, ingen box/certifikat etc, hela utformningen av annonsen, upplysning om att den är automatisk osv.Nu har jag dålig koll på Breguet, men vad är galet med denna?
Skulle inte per automatik ana ugglor i mossen pga. priset. Benchmark mot t.ex. denna https://klocksnack.se/threads/breguet-type-xx-prisjustering.73180/
Jälmers har ju oftare fel än rätt så det nog inte omöjligtÄr inte 5004 från 2010?? Snarare 500912 är vel fr 2016.
https://www.blocket.se/alvsborg/IWC_Big_Pilot_Watch_IW500401_46mm_2017_75046718.htm?ca=23_11&w=3
Något är garanterat konstigt. Något stämmer inte!Någon som blir rånad under pistolhot efter att annonserat ut klocka på blocket, i Malmö.
05 på morgonen!
https://www.sydsvenskan.se/2017-11-22/skulle-salja-klocka-ranades-med-pistol-i-sin-lagenhet
Länka då!Kan gissa mig till vilken annons det gäller