Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag såg också den där och funderade på om det resulterar i någon enda kontakt? Man blir ju lite lagom skeptisk...Vad gör folk i skolan egentligen? Allt utom att plugga verkar det onekligen som...
Om man lägger ut en annons på blocket, är risken stor att man kontaktas av den som skrev bytta, eller nån annan mer korkad filur!Jag såg också den där och funderade på om det resulterar i någon enda kontakt? Man blir ju lite lagom skeptisk...
Det var en person som ville byta en extern hårddisk jag lade ut på blocket mot en borrmaskin...Om man lägger ut en annons på blocket, är risken stor att man kontaktas av den som skrev bytta, eller nån annan mer korkad filur!
Då vill dom bytta en Moccamaster mot en kattunge eller, åkgräsklippare (från -83) mot en GMT!
Inget förvånar på blocket!
Enormt seriöst.Mailade med Nobiles som bekräftar att spännet ej är Rolex original, känns ju seriöst
Enormt seriöst.
Var det verkligen femårig garanti på klockor tillverkade 2013?
Verkar som att de går på ebay för runt 7 000 kr. Fyndläge för något som är värt mycket mer än det går att sälja för!Man kanske skall passa på att köpa en till frugan.
Det är ju trots allt från "den äldsta och mest anrika klocktillverkaren i världen" och 30k för ngt som är värt 125k låter ju svinbra....
Byttesvärde haha.Vad gör folk i skolan egentligen? Allt utom att plugga verkar det onekligen som...
Det var en person som ville byta en extern hårddisk jag lade ut på blocket mot en borrmaskin...
Jag är inte insatt i variationer i modellen men det fanns ju även nån för 142´ så det verkar ju finnas viss substans i att det är high end.Verkar som att de går på ebay för runt 7 000 kr. Fyndläge för något som är värt mycket mer än det går att sälja för!
Den för 142'. Var det ett slutpris eller bara annonserat pris?Jag är inte insatt i variationer i modellen men det fanns ju även nån för 142´ så det verkar ju finnas viss substans i att det är high end.
Kollade inte så noga, bara snabb googling. Men jag konstaterade att det varierade väldigt mycket. Allt från typ 6000 till 142000. Fanns några kring 45000 och nån på 92000 också. På Chrono var den billigaste på 92000 tror jag det var.Den för 142'. Var det ett slutpris eller bara annonserat pris?
Lite halvskumt i alla fall. Jag gick inte riktigt igång på dem heller så jag avstår köp.Kollade inte så noga, bara snabb googling. Men jag konstaterade att det varierade väldigt mycket. Allt från typ 6000 till 142000. Fanns några kring 45000 och nån på 92000 också. På Chrono var den billigaste på 92000 tror jag det var.
Haha, näää inte riktigt min kopp te heller men jag blev nyfiken så jag var tvungen att googla lite. Mtp priserna så är det ändå ganska skumt att det inte är något märke som omtalas på KS.Lite halvskumt i alla fall. Jag gick inte riktigt igång på dem heller så jag avstår köp.
Klassiskt sätt att lura folk att tro att de gör en bra affär på 30k genom att prångla ut annonser på trippla priset. De vet att alla refkollar ebay och c24....Kollade inte så noga, bara snabb googling. Men jag konstaterade att det varierade väldigt mycket. Allt från typ 6000 till 142000. Fanns några kring 45000 och nån på 92000 också. På Chrono var den billigaste på 92000 tror jag det var.
Det har funnits kopior på Nomos sedan många år. Såldes mycket kina klockor med i princip exakt lika utseende, men under annat namn. Kommer inte ihåg namnet nu, men de var ganska vanliga i diskussionerna på WUS för ett par år sedan.Hade inte en aning om att det gjordes kopior på Nomos. Känns inte som det första märket man tänker på att kopiera. Intressant
Fy fan vad sniketKlassiskt sätt att lura folk att tro att de gör en bra affär på 30k genom att prångla ut annonser på trippla priset. De vet att alla refkollar ebay och c24....
Nobiles är extremt oseriösa, fanns en annan tråd om dom ocksåMailade med Nobiles som bekräftar att spännet ej är Rolex original, känns ju seriöst
Nobiles är extremt oseriösa, fanns en annan tråd om dom också
Dom ploppar ju upp då och då dom här väggklockorna från välkända märken, men har tillverkarna någonsin producerat såna?
Dom ploppar ju upp då och då dom här väggklockorna från välkända märken, men har tillverkarna någonsin producerat såna?
Hehe det är min. Kollar intresset Vad tycker du är tokigt med annonsen?
Va en som ville byta sin ponny mot min bil en gång...Det var en person som ville byta en extern hårddisk jag lade ut på blocket mot en borrmaskin...
HahahaVa en som ville byta sin ponny mot min bil en gång...
Jag har blivit erbjuden svetsarbete inklusive material. Jackpott!Va en som ville byta sin ponny mot min bil en gång...
Finns det inte någon på forumet som har en sådan