SPW
Basic
Såg nyss en fin Hublot på blocket. Jag messade säljaren då han missat skriva refnumret. Svaret jag fick: ”det får du tillsammans med klockan vid köp”. Vänligt försökte jag berätta att det var vesäntligt och han skulle få svårigheter att sälja klockan utan refnumret. Fortfarande var han stenhårt inställd på att jag inte hade något att göra med vilket refnummer hans fina klocka hade. I det här skedet hade mitt intresse för själva klockan svalnat (framförallt för att jag satt på muggen och kokade av ilska över vilka jävla idioter det finns därute) och jag försökte sakligt och bestämt förklara vad jag menade. Jag tog även upp jämförelser, typ: soffa säljes för tio tusen, form och färg meddelas vid köp. Men tamejfaan, idioten fattade fortfarande inte och trodde att jag på något sätt ville lura honom. Jag tackade för mig och önskade honom lycka till och att kvällen skulle bli fantastisk. Nu, efter någon timme börjar den blodsprängda ådran i min panna så sakterligen att avta och käkmusklerna börjar att slappna av. Nu blir det Homeland och ostbollar. Trevlig kväll därute!