Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För det första så bryter det mot lagen att sälja förfalskningar och för det andra så bryter det mot Traderas regler. Anmäl den till Tradera och bifoga gärna länk så att vi kan göra detsamma.Kanske postar på fel ställe nu, men hur okej är det med annonser innehållande oäkta klockor, där de säljs som just oäkta, dvs det står i annonsen att den är fejk?
Vet man bara vad man köper är det väl inga problem... Blocket har ofta väldigt mycket fina klockor till saluSkulle aldrig våga handla nått från blocket
Jo de är sant, finns ju alltid undantag.Vet man bara vad man köper är det väl inga problem... Blocket har ofta väldigt mycket fina klockor till salu
Skulle våga mig på att säga att minst runt 90% av klockorna som säljs på Blocket är reko. (I högre prissegment) sen av resterande ca 10% är bedrägeriförsök som man genomskådar ganska enkelt. Så jag skulle inte känna mig otrygg att handla, så länge affären sker f2f, så du kan kontrollera klockan och betala i samband med hämtning av klockan.Jo de är sant, finns ju alltid undantag.
Beställningsjobb?Ingen som behöver en klocka? Nypris 60. Tyckte den var lite annorlunda o kul
Funkar den på balkongen tro?Ingen som behöver en klocka? Nypris 60. Tyckte den var lite annorlunda o kul
De har verkligen inte en aning om vad de säljer!
Säkert. Men det är främst helt fel klocka på bild i förhållande till referensen.Ska inte bokstäverna i rehauten vara centrerad mot minutmarkeringarna? Kanske bara är på nyare 11xxxx modeller?
Säkert. Men det är främst helt fel klocka på bild i förhållande till referensen.
Garanterat. Profil reggad 2017 och vattenstämpel på profilbilden.Känns för bra för att vara sant?
Brukar vara så när de får andra svar än ”tar den. Kan jag skicka pengar redan nu?”Såg en Speedmaster moonwatch .005 förra månaden för 15 tusen! Frågade annonsören varför han lade ut den så billigt, inget svar..
Kalas, nu följer den reglerna för tråden!
Haha! Härlig annons på något konstigt sätt. Speciellt bilderna
Anmäld till granskning. Ärlig eller ejhttps://www.tradera.com/item/190120/313715843/rolex- älskar ärligheten i denna
Haha det riktigt härliga är priset 5500:-Anmäld till granskning. Ärlig eller ej
”Älskar den”