Kanske hellre en DeVille. Som är rå-fake.Hittade denna på tradera, redan såld..
Konstig Speedmaster Moonwatch Såldes för 770kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske hellre en DeVille. Som är rå-fake.Hittade denna på tradera, redan såld..
Konstig Speedmaster Moonwatch Såldes för 770kr
First watch on the moon står det på baksidan. Tveksamt!Kanske hellre en DeVille. Som är rå-fake.
Exakt. DeVille står det på framsidan.First watch on the moon står det på baksidan. Tveksamt!
hahaaha man vafaaan? zzzz
Storthehe Proveniensen som sagt gamla bilder dom flesta.
Sedan tror jag inte att någon av dessa som du nu nämner har ägt denna klocka
Detta tillför inte något till denna annons i värde för mej eller intresse.
Men ring nr i annonsen och fråga så får du klarhet
Jag har umgåtts samt vart ute med många kända personer inget så imponerande i min värld längre
Nej jag tänker inte lista samtliga här här heller, men en kan jag lista.
Skakat hand med kungen samt vart inne i paradvåningen vid Dramaten.
//Simon
Trevligt att det verkar vara en butik med..Cert saknas men datumet för uttagandet är väldigt specifikt och femårig världsgaranti gäller? Nja, det tror jag inte...
Trevligt att det verkar vara en butik med..
Sköningar! Äre månne Hedens egna WW-garanti?Cert saknas men datumet för uttagandet är väldigt specifikt och femårig världsgaranti gäller? Nja, det tror jag inte...
Många av deras annonser på blocket innehåller fel.Ja, verkar ju vara många nöjda kunder ändå: https://klocksnack.se/threads/hedensguld-erfarenheter.949/
Känns lite oseriöst att de har så dålig koll dock
"Svart"Cert saknas men datumet för uttagandet är väldigt specifikt och femårig världsgaranti gäller? Nja, det tror jag inte...
Man kan se det som en service. Istället för att köpa två och vaska en är det redan vaskat och klart.HAHA
Köp 1 betala för 2
//Simon
I wish. Men om någon vill betala 200k så är det rimligt. Ser alldeles för många nya Daytonas för 40-60k upp på listpriset på forumet...
I wish. Men om någon vill betala 200k så är det rimligt. Ser alldeles för många nya Daytonas för 40-60k upp på listpriset på forumet...
Föga troligt att han får den såld för den summanKjöper folk denne så lang over list og kan man värkligen räkna med å gjöre en vinst på over 10k på en ny Black Bay GMT eller det säljer som er helt ute å kjörer?