• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Jpg

Cartier
2-Faktor
Gött att han inte är oärlig med sin breitling. Hade den inte varit så ful hade jag slagit till.
 

Ettåttatvåtre

Cartier
2-Faktor
Första på blocket!
 

Bilagor

  • B200CA9E-1ADD-4B42-9884-F4F4871FCC75.png
    B200CA9E-1ADD-4B42-9884-F4F4871FCC75.png
    104.1 KB · Visningar: 8
  • 40CE9947-A5D7-4D87-BE44-1082991AF59E.png
    40CE9947-A5D7-4D87-BE44-1082991AF59E.png
    37.8 KB · Visningar: 7

Simon.x

Rolex
Trodde först att hon råkat få med 4 andra bilder av misstag men efter att ha läst annonsen så tror jag nästan att bilderna med två kändisar och motorcykeln är uppe för att visa att hon vet vad hon snackar om helt enkelt. Angående videon länkad längst ner, var det någon som såg klockan där eller uppfyller den samma syfte?

Kändisar inte vet jag vilka det ska nu vara men men :D :artist:
Var bryr jag mej om hon tävlar med sin rottweiler samt stylist sedan att klocka kostar 7000 att reparera enligt denna allt är relativt i denna annons kan vara dyrare en 7000 gissar jag ;) :artist:

//Simon
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
Nu är jag förvirrad. Hade inte kollat orginalannonsen, de där andra bilderna är ju underbara! Va, liksom. Är det John Travolta i kepsen?
 
  • Like
Reactions: Ako

Simon.x

Rolex
Nu är jag förvirrad. Hade inte kollat orginalannonsen, de där andra bilderna är ju underbara! Va, liksom. Är det John Travolta i kepsen?

Nej är ganska säker på att det inte är John Travolta i kepsen :D

Saxat ur annonsen --->
En klocka som jag känt mig lite kaxig i och manlig så är det i bland med livet att man får lämna när man inte har råd! :bawling:

Den som handlar med klockor kommer ju slå till DIRECT men passa på om du ENSAM eller vill ge en gåva till dig själv eller fru! :woot:

Den har passat mig som stylist frisör modeskapare helt perfekt hur än jag klär mig och känns som man är mer SKJÄLVSÄKER! :rolleyes:
Även när jag tävlar mina Rottweilers o_O

samt xxx.modevisning.com :artist: ASG
Jag älskar min klocka!
Sedan att bilderna på klockar är tagna från nätet samt mycket små samt från 2011-2012 typ FBOOK eller något :D

//Simon
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Bas

Simon.x

Rolex
Jag vette fan alltså.
https://www.expressen.se/noje/har-landar-john-travolta-i-skane/

Och Martin Dahlin på det. Proveniensen på den klockan alltså.

hehe Proveniensen som sagt gamla bilder dom flesta.
Sedan tror jag inte att någon av dessa som du nu nämner har ägt denna klocka
Detta tillför inte något till denna annons i värde för mej eller intresse.
Men ring nr i annonsen och fråga så får du klarhet :)

Jag har umgåtts samt vart ute med många kända personer inget så imponerande i min värld längre :D
Nej jag tänker inte lista samtliga här här heller, men en kan jag lista.
Skakat hand med kungen samt vart inne i paradvåningen vid Dramaten.


//Simon
 
Topp