Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
*HonGött att han inte är oärlig med sin breitling. Hade den inte varit så ful hade jag slagit till.
Eller *hen. Ifall det trotts allt förekommer oärligheter. Man vet ju aldrig nuförtiden.
Jag förstår inte? Det står ju tydligt att hon INTE är oärlig?Eller *hen. Ifall det trotts allt förekommer oärligheter. Man vet ju aldrig nuförtiden.
otäckt det där med punkt, så bäst att skriva allt i samma mening...
det är lungt, han vill ha ha söriosa kåpare.
är allt ok känns det den ändå "lågt" prissatt jämfört med C24 där prisintervallet just nu på 16 stycken är 154 - +230 KSEK.Första på blocket!
Skojare.. Kan inte svara på konkreta frågor och vill inte sälja mot annat än förskottsbetalning.Första på blocket!
Skojare.. Kan inte svara på konkreta frågor och vill inte sälja mot annat än förskottsbetalning.
Ekvationen är enkel
Semester ersättningSitter väl på Anstalten redan
//Simon
Semester ersättning
Samt reseersättning och uppehälle på sin permissionASG
För ev fri gång till helgen då eller
//Simon
Trodde först att hon råkat få med 4 andra bilder av misstag men efter att ha läst annonsen så tror jag nästan att bilderna med två kändisar och motorcykeln är uppe för att visa att hon vet vad hon snackar om helt enkelt. Angående videon länkad längst ner, var det någon som såg klockan där eller uppfyller den samma syfte?
Trodde först att hon råkat få med 4 andra bilder av misstag men efter att ha läst annonsen så tror jag nästan att bilderna med två kändisar och motorcykeln är uppe för att visa att hon vet vad hon snackar om helt enkelt. Angående videon länkad längst ner, var det någon som såg klockan där eller uppfyller den samma syfte?
Jag misstänker att det kan vara sån där omvänd psykologi.Jag förstår inte? Det står ju tydligt att hon INTE är oärlig?
Off topic, men ska de flytta till Södergatan eller öppna upp en andra butik med lite annorlunda inriktning?Intressant, finns ingen Rolex butik på Srortorget. Bergströms finns på Gustav Adolfstorg däremot...
Inte den blekaste, skulle inte tro det nej. Hukes ligger på Södergatan däremot. Men inget är omöjligt!Off topic, men ska de flytta till Södergatan eller öppna upp en andra butik med lite annorlunda inriktning?
Nu är jag förvirrad. Hade inte kollat orginalannonsen, de där andra bilderna är ju underbara! Va, liksom. Är det John Travolta i kepsen?
Inte den blekaste, skulle inte tro det nej. Hukes ligger på Södergatan däremot. Men inget är omöjligt!
Jag vette fan alltså.Nej är ganska säker på att det inte är John Travolta i kepsen
Jag vette fan alltså.
https://www.expressen.se/noje/har-landar-john-travolta-i-skane/
Och Martin Dahlin på det. Proveniensen på den klockan alltså.