Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad skönt att det inte ingår frankt i all fall puuhh
Nymans löser problemet med gråhandlare genom att bli sin egen gråhandlare. Genialt!Jag vet inte riktigt hur jag tycker att det bör funka i såna här fall, men det är ju här någonstans som det börjar kännas lite äckligt...
Just så. Helt bisarrt, egentligen!Nymans löser problemet med gråhandlare genom att bli sin egen gråhandlare. Genialt!
Mustafa bjuder på ett Oslagbart pris
Billig!
Borta redanMustafa bjuder på ett Oslagbart pris
”Ring fram till 01.15”. Generösa öppettider också!
Billig!
Tyckte att formuleringen var roligt "Gör helst inga byten, definitivt inte Rolex"Jag förstår inte vad som är tokigt med den här annonsen?
Tyckte att formuleringen var roligt "Gör helst inga byten, definitivt inte Rolex"
Tyckte att formuleringen var roligt "Gör helst inga byten, definitivt inte Rolex"
Haha. bara att slå till”Ring fram till 01.15”. Generösa öppettider också!
Billig frakt. Måste vara tungt..Den här är köpvärd.
Nästan = för bra för att vara santSjukt prisvärd. Nästan för bra för att vara sant...
Nästan = för bra för att vara sant
Ok. Så det är alltså inte 10k som gäller utan det har blivit auktion av det hela. Hoppas att den är legit, men vem skulle kopiera en sådan å andra sidan?
Annonsen står i Kristianstad och han vill att du skall köra till Sthlm? Hmm
Hahahttps://www.blocket.se/stockholm/Omega_Speedmaster_Moonwatch_80988990.htm?ca=15&w=3
FOIS som suttit i en watch winder.
Kineserna. Riktigt bra också om bilderna jag sett stämmer, dom fejkar ju allt från DW till obskyra vintage rolex, så kan aldrig vara säker om inte köpet görs hos ADOk. Så det är alltså inte 10k som gäller utan det har blivit auktion av det hela. Hoppas att den är legit, men vem skulle kopiera en sådan å andra sidan?
???Lämna väskan?