• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Det här är en av de mer originella annonser jag sett på Blocket. En röd-Sub för 38.000kr låter ju helrätt, tills man läser det finstilta i brevet från Rolex. Man köper mer eller mindre ett Rolexurverk omgivet av fejk...
Skärmavbild 2018-08-29 kl. 16.06.50.png

Skärmavbild 2018-08-29 kl. 16.06.38.png

Det här är en av de mer originella annonser jag sett på Blocket. En röd-Sub för 38.000kr låter ju helrätt, tills man läser det finstilta i brevet från Rolex. Man köper mer eller mindre ett Rolexurverk omgivet av fejk...

Han gick alltså inte med på att de "neutraliserade" klockan åt honom?
Ändå schysst att de skickade tillbaka fejkgrejerna till honom.

Tyckte mig känna igen namnet på säljaren... Den har ju varit uppe för diskussion här på KS, gick ut på Blocket förra året för 100 och sänktes sedan efter att Kaplans (har jag för mig) konstaterat att det röda var påmålat. Nu låter det ju som att det mesta var tokigt med klockan, om säljaren köpt klockan i god tro från början så är det ju en riktig mardröm.
Skärmavbild 2017-09-03 kl. 14.30.28.png

Tyckte mig känna igen namnet på säljaren... Den har ju varit uppe för diskussion här på KS, gick ut på Blocket förra året för 100 och sänktes sedan efter att Kaplans (har jag för mig) konstaterat att det röda var påmålat. Nu låter det ju som att det mesta var tokigt med klockan, om säljaren köpt klockan i god tro från början så är det ju en riktig mardröm.
Det är lite anmärkningsvärt att säljaren både gånger undviker att skriva ut konstigheterna i klartext. "Målad red" och "läs pappret" är ganska intressant. På andra annonsen ser det väldigt mycket ut som att tavlan är helsvart. Det kunde förtjäna en bättre bild i så fall, tycker man.
Screen Shot 2018-08-29 at 17.45.50.png

Herregud..

Tillbaka
Topp