• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Vad tycker ni om det här? Fick mail från en på tradera om en klockannons jag har ute :)
20180903_171602.jpg

Vad tycker ni om det här? Fick mail från en på tradera om en klockannons jag har ute :)
20180903_171602.jpg
Får massvis med sådana här. Aldrig svarat, förutom första gången. Och det räckte. Fick ett mail efter jag gav snubben mitt bankkontonr från någon som utger sig vara "Wells Fargo Bank" där det står att en betalning på X summa är auktoriserad att gå till mitt konto, först när jag skickat produkten och gett spårningsnummer. Att de tror folk ska gå på det är bara sjukt.

Får massvis med sådana här. Aldrig svarat, förutom första gången. Och det räckte. Fick ett mail efter jag gav snubben mitt bankkontonr från någon som utger sig vara "Wells Fargo Bank" där det står att en betalning på X summa är auktoriserad att gå till mitt konto, först när jag skickat produkten och gett spårningsnummer. Att de tror folk ska gå på det är bara sjukt.
Så fick jag på blocket.. Fick mejl från PayPal att betalning väntade så fort jag skickat paketet.. haha

Tillbaka
Topp