• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

D0F88FE3-DE25-4A9B-8881-E6B35CEF3133.png
Känns som en reko kille att göra bussnies med va?
Snapchat-1620889341.jpg

Om man skulle gissa varför folk köper t.ex. Batman och Hulken för överpris, så tror jag att folk tror de kommer att sluta göra de två modellerna inom en snar framtid och därför är de redo att betala överpris eller så är det bara att de inte orkar vänta och köper den direkt.

Om man skulle gissa varför folk köper t.ex. Batman och Hulken för överpris, så tror jag att folk tror de kommer att sluta göra de två modellerna inom en snar framtid och därför är de redo att betala överpris eller så är det bara att de inte orkar vänta och köper den direkt. :p

Detta händer ju med all Rolex stålsport som det är kötider på. Allt med kötider blir extremt hype:at och eftertraktat. Det är exklusivt och premium att vänta i åratal på en massproducerad stålklocka, tydligen :D

Detta händer ju med all Rolex stålsport som det är kötider på. Allt med kötider blir extremt hype:at och eftertraktat. Det är exklusivt och premium att vänta i åratal på en massproducerad stålklocka, tydligen :D
Håller med dig, men hypen för vissa av Rolexs sportmodeller som Hulken, Batman och Daytona är absurda, om man t.ex. jämför med Rolex 114060, no date.

Om man skulle gissa varför folk köper t.ex. Batman och Hulken för överpris, så tror jag att folk tror de kommer att sluta göra de två modellerna inom en snar framtid och därför är de redo att betala överpris eller så är det bara att de inte orkar vänta och köper den direkt.
Tror inte alls folk tänker så. Handlar snarare, imho, att folk vill flasha med en hypad klocka samtidigt som man vet att den inte tappar något i värde. Billigt sätt att platsa in på Stureplan etc.

Tillbaka
Topp