Känns som en reko kille att göra bussnies med va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som en reko kille att göra bussnies med va?
Jag trodde att vi hade nått peak stålsport-masspsykos. Tydligen inte...
https://klocksnack.se/threads/rolex-hulk-116610lv.100364/
Dagens underdrift.Helt sinnessjukt, men fri prissättning osv osv...
Dagens underdrift.
För att förtydliga för övriga tittare: jag tycker att annonsen i fråga hör hemma i kategorin ”andra tokiga annonser”.
Så länge någon är beredd att betala såFrågan är: När tar det slut? Trodde vi hade toppat redan
Haha - lysande!På tal om dåliga bilder
Om man skulle gissa varför folk köper t.ex. Batman och Hulken för överpris, så tror jag att folk tror de kommer att sluta göra de två modellerna inom en snar framtid och därför är de redo att betala överpris eller så är det bara att de inte orkar vänta och köper den direkt.
Håller med dig, men hypen för vissa av Rolexs sportmodeller som Hulken, Batman och Daytona är absurda, om man t.ex. jämför med Rolex 114060, no date.Detta händer ju med all Rolex stålsport som det är kötider på. Allt med kötider blir extremt hype:at och eftertraktat. Det är exklusivt och premium att vänta i åratal på en massproducerad stålklocka, tydligen
Något konstigt är det när "grön" och "ful datumbubbla" har en premie på 50 kakor ..Håller med dig, men hypen för vissa av Rolexs sportmodeller som Hulken, Batman och Daytona är absurda, om man t.ex. jämför med Rolex 114060, no date.
TramsigtJag trodde att vi hade nått peak stålsport-masspsykos. Tydligen inte...
Tror inte alls folk tänker så. Handlar snarare, imho, att folk vill flasha med en hypad klocka samtidigt som man vet att den inte tappar något i värde. Billigt sätt att platsa in på Stureplan etc.Om man skulle gissa varför folk köper t.ex. Batman och Hulken för överpris, så tror jag att folk tror de kommer att sluta göra de två modellerna inom en snar framtid och därför är de redo att betala överpris eller så är det bara att de inte orkar vänta och köper den direkt.
Så kan det också varaTror inte alls folk tänker så. Handlar snarare, imho, att folk vill flasha med en hypad klocka samtidigt som man vet att den inte tappar något i värde. Billigt sätt att platsa in på Stureplan etc.
Haha..o de andra bilderna är inge bättre hellerHaha - lysande!
Han har nog tagit bilderna med kameratilsatsen till Ericsson T68 skulle jag tro. Lite retro-kornigt sådär.
Billigt går väl att diskutera..Tror inte alls folk tänker så. Handlar snarare, imho, att folk vill flasha med en hypad klocka samtidigt som man vet att den inte tappar något i värde. Billigt sätt att platsa in på Stureplan etc.
Du förstår ju min poäng ändå. Tror inte folk hade varit lika sugna om det hade varit 20% tapp direkt efter man plockat ut från AD. Billigt i den meningen.Billigt går väl att diskutera..
Sinnessjukt i sin rätta bemärkelse, faktiskt. Den klockan är överhypad.Jag trodde att vi hade nått peak stålsport-masspsykos. Tydligen inte...
Sinnessjukt i sin rätta bemärkelse, faktiskt. Den klockan är överhypad.
Haha, ja galenskapen verkar inte ta slutPassa på nu, vid Juletiderna kommer den kosta 150k
Så jävla viktigt!Du var 2 sekunder snabbare
Whhaaaooo De e asså en "BLAKEN Submariner" ..hyffsat ovanlig! ..till ett pris som nästan luktar Fake! ..den där tar jagAlltså, hur kan den här klockan ens släppas igenom/godkännas av Blocket överhuvudtaget. Jag har fått annonser ej godkända för att jag skrivit att bandet är tillverkat av krokodilskinn
”looks a bit original”Alltså, hur kan den här klockan ens släppas igenom/godkännas av Blocket överhuvudtaget. Jag har fått annonser ej godkända för att jag skrivit att bandet är tillverkat av krokodilskinn
"Key kinda broken"?Undra vad det är för ref
Säkert hans lägenhetsnyckel."Key kinda broken"?