• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Omega87

Rolex
Lämnar aldrig ut mitt nummer när någon frågar så på Blocket. Genomför en rejäl due diligence innan, alternativt inte ger ut numret alls om det känns fishy. Jag har fått flera som inleder med att fråga efter telefonnummer och sedan aldrig svarar när man ställer följdfrågor, så jag misstänker att det rör sig om någon form av bedrägeri/försök till bedrägeri. Kanske scoutar personer att råna, I don't know.
Har själv varit med om det flertalet gånger. De presenterar sig knappt ibland och ber om ens nummer för att ringa upp. Den som vill köpa en klocka av mig får lämna sina uppgifter så jag kan göra en kontroll sen ringer jag alltid själv från dolt nummer och tar det därifrån.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Denna ligger på tradera. Inte helt säker på stt allt stämmer, baklocket tex är till en speedtimer 6139-6032 och inte till en 6139-6002.


Jag har meddelat säljaren Jonax61 och han har svarat på mitt Mail men ingen info om det i annonsen.

Beskrivningen säger att den är i orört skick....

DD35C537-0BE0-4AB9-A12E-BFF26AB25A7B.png
BA645622-7B9E-41AA-A38B-8E80A837B61F.png
 

E.Z.

Panerai
Riktigt Kladdigt cert, ser ut som ett barn kladdat. Inte säljarens fel såklart utan ADn som skrivit texten och satt på klistermärket.
34211EE4-2BDF-4642-B82D-E24A696D24B9.png
 
Topp