joakimlundberg
Basic
Kul att han använder handskar på den skiten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visa gärna vad de heter så vi andra slipper dem ( om det är tillåtet?).Kul att han använder handskar på den skiten
”Inga dåliga kopior, bara de bästa!” Den formuleringen är inte heller snuten ur näsan precis.Inte blocket men sökte på klockor.sverige men fick upp massa annat skit.
Höll på dö av garv av denna rubriksättning
”Vårt mål är att ha kvalitet”
Trevlig tachymeter hahaEgentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
"AAA-kopia" eller vad de nu brukar skrivaEgentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
HerrejävlarEgentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
Datumfunktion var något nytt.Egentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
Din eller?Egentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
Nej fick den skickad till mig av en polare som hade sett den på nätet.Din eller?
Inte bara datum - dag, och TVÅ datum.Datumfunktion var något nytt.
Ja nu ser jag, extra allt! Vilken skapelse...Inte bara datum - dag, och TVÅ datum.
Det där var den värsta jag settEgentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
Komplikationernas komplikation, GMT-datum. Så du kan hålla koll på datum på 2 olika planeter SAMTIDIGT!Inte bara datum - dag, och TVÅ datum.
Han menar väl att de delar samma typ av urverk, alltså automatiska mekaniska urverk.Visste ni att Tissot och Rolex delar urverk?
Det är klart han menar det men den här tråden är ju till för att raljera över annonserHan menar väl att de delar samma typ av urverk, alltså automatiska mekaniska urverk.
Äntligen en Daytona med datumEgentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
Ja, alltså.. lite galet, samtidigt vet jag hur män är. Hon har säkert fått ett gäng idiotiska mail från män som skall "lära upp henne".Vad hände här? Haha! Så aggressivt! Väl värt läsningen.
Jaaa.. okej, hhmmmm, småsugen! Men.. aaahh vågar man lita på årtalet på den smalare gröna? Eeehh äh! Jag tar en fövare! Taget!Vad hände här? Haha! Så aggressivt! Väl värt läsningen.
Fattar inte. Ser ju ut som en helt vanlig f-91 terrorist? Vad är grejen? Samma beteckning men annorlunda modul?Jaaa.. okej, hhmmmm, småsugen! Men.. aaahh vågar man lita på årtalet på den smalare gröna? Eeehh äh! Jag tar en fövare! Taget!
Bandet är dessutom inte original. Kan den vara värd 20:-? Får se hur många som budar på detta fantastiska objektet.Vad hände här? Haha! Så aggressivt! Väl värt läsningen.
Inte en enda punkt eller kommatecken på hela det där stycket. Tror bestämt jag fick lite cancer i ögonenVad hände här? Haha! Så aggressivt! Väl värt läsningen.
Jag hade varit paranoid jag med, speciellt om ditt nummer går att koppla till dig och sedan din adress. Så tänker iaf jag.Någon annan som varit med om detta:
Har en annons ute på Blocket och fick ett svar häromdagen som löd
"Hejsan är intresserad. Har du något nummer man kan nå dig på? Mvh.."
Jag gav numret men han ringde aldrig upp. idag fick jag meddelande från ett annat namn med samma ändelse i.e. första var typ carlm_1234 och andra erikm_1234.
Dagens meddelande löd EXAKT likadant med samma punkter och allt:
"Hejsan är intresserad. Har du något nummer man kan nå dig på? Mvh.."
Är det jag som är blocketparanoid eller är det inte ganska skumt?