Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte en enda punkt eller kommatecken på hela det där stycket. Tror bestämt jag fick lite cancer i ögonen
https://www.adlibris.com/se/bok/100-superlative-rolex-watches-9788862080316Vem driver han med ? finns på Amazon för £970
Han har försökt sälja den ganska länge också...han ger sig inte..Vem driver han med ? finns på Amazon för £970
Jaha det är så det funkar !!! Tack för info !!!
Jorå, varenda stycke avslutas ju med trippelpunkt. Det kompenserar och botar.
Jag tycker det är tråkigt att han har en intressant bok och inte läst eller läser den.Vem driver han med ? finns på Amazon för £970
Bara jag som tycker detta är skumt billigt?
Jo såklartDet var ju inte sååå länge sedan de faktiskt kostade ungefär så här mycket. Kanske bara haft den ett par år och inte varit så insatt i att de ökat i värde?
Känns som att det finns bättre alternativ om man vill scamma(?).
Din teori stämmer, fick tom ned priset till 10k innan nån gav honom begärt pris.Det var ju inte sååå länge sedan de faktiskt kostade ungefär så här mycket. Kanske bara haft den ett par år och inte varit så insatt i att de ökat i värde?
Känns som att det finns bättre alternativ om man vill scamma(?).
Slänger in lite bilder åt dig ifall den försvinner.
Sjukt!Slänger in lite bilder åt dig ifall den försvinner.
Det var en underlig 16610 må jag säga!
Ah nice! Tack
(Stort behov av pengar)Ah nice!
Alltså man blir så jävla argSlänger in lite bilder åt dig ifall den försvinner.
Annonsen är borta, print?https://www.blocket.se/vi/83190776.htm
”Modellen har utgått vilket gör att värdet kommer gå upp över tid.”
Blir faktist förbannad när man ljuger.....
IWCn ? Tror den gick på blocket för 15k en vecka sedan, så man är tvungen att skriva fina ord när man försöker sälja den för 40k hahahttps://www.blocket.se/vi/83190776.htm
”Modellen har utgått vilket gör att värdet kommer gå upp över tid.”
Blir faktist förbannad när man ljuger.....
Annonsen är borta, print?
IWCn ? Tror den gick på blocket för 15k en vecka sedan, så man är tvungen att skriva fina ord när man försöker sälja den för 40k haha
Annonsen är borta, print?
Har inte sett annonsen men Rolesor är väl ett material och ToG är väl en funktion. Är ingen Rolexkille så jag vet inte vilken lökig kombination som kan skapa en tulpanhype...https://www.blocket.se/stockholm/Ovanlig_Rolex_Rolesor_36mm_83059820.htm?ca=23_11&w=3
Kärt barn har många namn
Rätt benämning är väl Turn O Graph
Rolesor är när det är stål + ädelmetall. I detta fall stål + vitguld. Så det är ju rätt i sak.Har inte sett annonsen men Rolesor är väl ett material och ToG är väl en funktion. Är ingen Rolexkille så jag vet inte vilken lökig kombination som kan skapa en tulpanhype...
Exakt, det var ju det jag sa men borde ha skrivit legering i stället för material.Rolesor är när det är stål + ädelmetall. I detta fall stål + vitguld. Så det är ju rätt i sak.
Sjukt ovanligt om något är att killen heter rolesor... tung fanboyExakt, det var ju det jag sa men borde ha skrivit legering i stället för material.
Själv heter jag numera "Fat Four"Sjukt ovanligt om något är att killen heter rolesor... tung fanboy
Där blev du precis stjärnstopp premiumSjälv heter jag numera "Fat Four"
När vi ändå är OT så hoppas jag att "stjärnstopp premium" är positivt som att lägga hink med en sprängvinggranat i tornet på en T74 när man gör en motti.Där blev du precis stjärnstopp premium
Det är faktiskt precis samma, finnarna övergick bitvis till stjärnstopp premium när dom kokat lite Sovjetiska anfallsförband.När vi ändå är OT så hoppas jag att "stjärnstopp premium" är positivt som att lägga hink med en sprängvinggranat i tornet på en T74 när man gör en motti.