Jag tycker det ser ut så? Det är naturligtvis ingen garanti för att inte annat också saknas.Väldigt otydligt på bilden men är det endlinken kl 12 som saknas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker det ser ut så? Det är naturligtvis ingen garanti för att inte annat också saknas.Väldigt otydligt på bilden men är det endlinken kl 12 som saknas?
Kanske värd en egen tråd då det väl tekniskt sett inte är en annons, men detta känns ju märkligt:
https://balstaauktionshall.nu/objekt/rolex-oyster-perpetual-date-gmt-master-ii-ø40mm/58586
Polisen via ett auktionshus säljer alltså en klocka med "bortfilat serienummer"...
Vem f-n köper en sådan? Kan den servas? Vad borde polisen göra istället?
Haha, jäklar det är på Blocket det händer! Subdialsen ser verkligen ut att vara av högsta kvalitet, särskilt 30 minuters till höger... NOT!@Swizz beat du köpte din för dürt. Kolla priset i annonsen ovan.
Lite dåligt med AAA, man kan ju smälla till med några fler AAAAAAAA kopia ( syns ej att den är fejk)Den här blir inte långvarig.
Man tycker ju detBorde inte Blocket ha någon algoritm som stoppar annonser som innehåller ordet "kopia" och dylikt?
Ambitiöst med box ändåLite dåligt med AAA, man kan ju smälla till med några fler AAAAAAAA kopia ( syns ej att den är fejk)
What are thooooooose?Egentligen är den inte från en annons, men tokig är den garanterat
Äsch, vem behöver visningspiggar eller den där andra saken ändå?Den här var ju "intressant".
Jag är ingen expert, och det är alltid svårt att se på bilder men skulle nog säga fake.Vad säger ni om denna? Blev erbjuden den som inbyte. Tycker tavlan ser ytterst tveksam ut. För feta bokstäver och f:et i ”ft=300m” har fel font!?
Ja de va en rutten bild han bjöd på ..bara det är ju ett varningstecken. Och det ser ut att försöka va en blandning mellan 16610 och 116610 i dåligt utförande.Vad säger ni om denna? Blev erbjuden den som inbyte. Tycker tavlan ser ytterst tveksam ut. För feta bokstäver och f:et i ”ft=300m” har fel font!?
"Visningspiggar" Det ska jag sno!!! Men vad ska man kalla visarna då??Vet du inte vad visningspiggar är? Det vet väl alla?
Visningspinnar vet du väl att det heter!"Visningspiggar" Det ska jag sno!!! Men vad ska man kalla visarna då??
Rörliga visningspiggar. Det är sen gammalt"Visningspiggar" Det ska jag sno!!! Men vad ska man kalla visarna då??
Inte ens fullt set. Då går den ju så klart bort.
Oöppnad men saknar band?
Det kanske är ett fickur?Inte ens fullt set. Då går den ju så klart bort.
Herrrrrreguuuuuuud!
Jag älskar beskrivningen!
Enligt serienumret ska detta vara en 16610 från 2007. Det kan ju vara en limiterad utgåva nummer 1 av 1.Släng den under @jabla s lerpackare!
Blir ju inte bättre av att glaset utsatts för sandpapper(?) !
Sketen fake
Skönt att du hittade lösningen på problemet!Enligt serienumret ska detta vara en 16610 från 2007. Det kan ju vara en limiterad utgåva nummer 1 av 1.