Här finns möjligheten att göra ett klipp.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pax för Rolexen överst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här finns möjligheten att göra ett klipp.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IWC var ju fet med dag, datum och ... år?Här finns möjligheten att göra ett klipp.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IWC var ju fet med dag, datum och ... år?
Det jobbiga är ju att den slutar räkna år efter 2009IWC var ju fet med dag, datum och ... år?
I kontrast mot deras riktiga, som klarar sig till 31a december 2499.Det jobbiga är ju att den slutar räkna år efter 2009
Smart av säljaren att outa att en mafioso fru bär fejk-Rolex, nybroviken nästa?Denna var ju rolig!
![]()
![]()
Swedish house mafia kanske på sin höjd gjuter in honom i golvet på FriendsSmart av säljaren att outa att en mafioso fru bär fejk-Rolex, nybroviken nästa?
Swedish house mafia kanske på sin höjd gjuter in honom i golvet på Friends![]()
Ska försöka köpa den, dock tror jag inte den burits av saddam.Inte sett något liknande innan, kanske inte den knasigaste annonsen, har den suttit på Saddam lär den sticka iväg.
![]()
Vad är visnings piggar?Den här var ju "intressant".![]()
![]()
Det som i folkmun kallas "index". Visningspiggar är den tekniska termen.Vad är visnings piggar?
Haha skrivet på fyllan? sen ångra sig dagen efter och skäms?![]()
Vad ska man svara, liksom? Och sedan inget svar.
Måste vara deras nya seamaster aqua terra professinal chronograph moonphase skeleton dial som skulle släppas i samband med Basel 2019 men en knegare på fabriken i Kina lyckades smuggla ut ett exemplar redan nuDen här var ju "intressant".![]()
![]()
Haha Kina klockor har mycket bättre kvalité än denMåste vara deras nya seamaster aqua terra professinal chronograph moonphase skeleton dial som skulle släppas i samband med Basel 2019 men en knegare på fabriken i Kina lyckades smuggla ut ett exemplar redan nu
Vet du inte vad visningspiggar är? Det vet väl alla?Vad är visnings piggar?
Haha ja det kändes så, man fick skämmas liksomVet du inte vad visningspiggar är? Det vet väl alla?![]()
Jag tror inte det här är den. Det här är inte en kronograf, det är en double seconds am/pm. Den är redan lanserad.Måste vara deras nya seamaster aqua terra professinal chronograph moonphase skeleton dial som skulle släppas i samband med Basel 2019 men en knegare på fabriken i Kina lyckades smuggla ut ett exemplar redan nu
Den här var ju "intressant".![]()
![]()
Det är nog certet som saknas!![]()
Sen att det fattas en ”sak” det gör mig lite tveksam till att buda
Cert kan man leva utan. Box däremot.... hm kanske får skicka en fråga så man inte står där med sin nya Omega och inte har en boxDet är nog certet som saknas!![]()
Precis! En så fin klocka måste ha en box att vila i när den inte glänser på armen.Cert kan man leva utan. Box däremot.... hm kanske får skicka en fråga så man inte står där med sin nya Omega och inte har en box
Jag tror "sak" är det vi brukar kalla endlink här på forumet.![]()
Sen att det fattas en ”sak” det gör mig lite tveksam till att buda
Visst är det så! Vill inte ha den vilande i en annan box än orginalPrecis! En så fin klocka måste ha en box att vila i när den inte glänser på armen.
Jag tror "sak" är det vi brukar kalla endlink här på forumet.