Husse
Pandion
Hej och hå...Saltade notan lite..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej och hå...Saltade notan lite..
Ja eller också har han blivit duktigt blåst, man kan ju alltid hoppasSaltade notan lite..
Jag hade ingen aning om att DJ’s hade så dåligt andrahandsvärde. Tappat 90 papp på mindre än ett årSaltade notan lite..
Jobbigt om den faktiskt är köpt till listpris (495$)..Ännu ett fynd..
MycketJobbigt om den faktiskt är köpt till listpris (495$)..
Sluta buda jag hittar inte klockan! Bra koll haha!Den här har varit ute några gånger de senaste veckorna..
Världsklass hahaSluta buda jag hittar inte klockan! Bra koll haha!
Haha fan vad roligt, jag garvade högtVärldsklass haha
Måste vara någon limited edition-modell va?Någon som vet ref?
Antagligen, man borde slå till!Måste vara någon limited edition-modell va?
Någon som vet ref?
Ser ut som en Alpha "Paul Newman" (Alpha Watch Daytona) med annat märke. Garanterat värd minst 35000 zimbabwiska dollar.Hmmmm 35000kr......
Köpt på catawiki eller fått av farmor 2007 ?
Vad menar du?Hur fan ska man kunna serva den?
Hur fan ska man kunna serva den?Kanske värd en egen tråd då det väl tekniskt sett inte är en annons, men detta känns ju märkligt:
https://balstaauktionshall.nu/objekt/rolex-oyster-perpetual-date-gmt-master-ii-ø40mm/58586
Polisen via ett auktionshus säljer alltså en klocka med "bortfilat serienummer"...
Vem f-n köper en sådan? Kan den servas? Vad borde polisen göra istället?
Jag är bara nyfiken vad säger en Ad om man kommer in med en rolle med bort-filat serienummer?Vad menar du?
Hur fan ska man kunan serva den?
En AD skulle inte ta i en med bortfilat serienummerDet går forfarande att serva en klocka där serienr är borttaget.
En AD skulle inte ta i en med bortfilat serienummer
Jag förstår inte, varför skulle dom göra det? Dom tror ju att den är stulen?Är du helt 100 på det?
Jag förstår inte, varför skulle dom göra det? Dom tror ju att den är stulen?
Rolex date-date? =)Fiffigt datumfönster, då vet man vilken dag det var igår, idag, imorgon, övermorgon etc. etc. etc.