MR-WJ
Basic
Samma person la precis ut en Hublot BB som också var pantbelånad.Han förväntar sig också att nån ska lösa klockan från en pantbank och ge honom mellanskillnaden mellan pantbeloppet och säljpriset...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma person la precis ut en Hublot BB som också var pantbelånad.Han förväntar sig också att nån ska lösa klockan från en pantbank och ge honom mellanskillnaden mellan pantbeloppet och säljpriset...?
Du hann före! Billig ändå
Haha verkar som att denna Rolex inte behöver service... Den visar ju samma tid hela tiden. Den blir dessutom värdare med tiden
Snacka om?Finns en uppsjö olika på Wish vissa bilder är tagna från recensioner.så illa gjorda med och många är såå nöjda.
Undrar om han är säljare"Du dominerar men visar respekt."
Sköning! Jag skulle dega 555:- bara för att få träffa detta unikum"Du dominerar men visar respekt."
Lite högt pris? 95$ på flygplatsen i Egypten, 100$ för den ”större”.
Bra att man kan snurra ut pluppen och snörra igen iaf!Lite högt pris? 95$ på flygplatsen i Egypten, 100$ för den ”större”.
Om det är hur han beskriver och säljer in en trasig budgetklocka skulle jag lätt betala 555kr för att höra honom sälja in en Patek.Undrar om han är säljare
Om det är hur han beskriver och säljer in en trasig budgetklocka skulle jag lätt betala 555kr för att höra honom sälja in en Patek.
Lite högt pris? 95$ på flygplatsen i Egypten, 100$ för den ”större”.
Ja.Säljs det alltså fake i flygplatsbutikerna?
Japp.. Bilden visar endast ett axplock...Säljs det alltså fake i flygplatsbutikerna?
Måste vara äkta med tanke på att det är en klisterlapp på glaset.Japp.. Bilden visar endast ett axplock...
De sålde även en schysst 116655, pris har jag ej koll på.
Nä, klisterlappen sitter på insidan, håller sekundvisaren på plats ju...Måste vara äkta med tanke på att det är en klisterlapp på glaset.
Inte mycket, möjligtvis en tredjepartsscamAlla de som hör av sig när man har en annons på blocket och skriver något i stil med: ”jag vill köpa klockan vad har du för kontonummer?”
Helt uppenbart såklart att det är oseriöst men vad ska dom göra med kontonumret? För det går väl inte att göra så mycket med?
Bedragaren vill ha din klocka gratis, som du har lagt ut för säg, 10kAlla de som hör av sig när man har en annons på blocket och skriver något i stil med: ”jag vill köpa klockan vad har du för kontonummer?”
Helt uppenbart såklart att det är oseriöst men vad ska dom göra med kontonumret? För det går väl inte att göra så mycket med?
Inte mycket, möjligtvis en tredjepartsscam
Exakt så, orkade inte skriva ut. Svårare att upptäcka via banköverföring då namnet på (den felaktiga) avsändaren/mottagaren inte dyker upp som på SwishBedragaren vill ha din klocka gratis, som du har lagt ut för säg, 10k
Bedragaren lägger upp en annons på något annat för 10k
En köpare hör av sig till Bedragaren
Bedragaren ber köparen att föra över pengar till ditt kontonummer
Bedragaren får plocka ut din klocka gratis
Måste till en ganska bra timing på allt om det ska gå i lås.Bedragaren vill ha din klocka gratis, som du har lagt ut för säg, 10k
Bedragaren lägger upp en annons på något annat för 10k
En köpare hör av sig till Bedragaren
Bedragaren ber köparen att föra över pengar till ditt kontonummer
Bedragaren får plocka ut din klocka gratis
Japp, men det händer. Om du har någon timme över så kan du roa dig med att läsa igenom den här tråden som får en liten vändning ungefär mitt i tråden: https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-fake-bilder.34449/Måste till en ganska bra timing på allt om det ska gå i lås.
Wow.Japp, men det händer. Om du har någon timme över så kan du roa dig med att läsa igenom den här tråden som får en liten vändning ungefär mitt i tråden: https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-fake-bilder.34449/
Jag har blivit erbjuden just den klockan i byte via blocket. Jämför man handen och tröjan så ser det i alla fall ut att vara samma person.
Okej, är det en tokig annons eller undrar du om dess äkthet? Testa i sådana fall tråden där frågor om äkthet behandlas alternativt Submariner-tråden. Kör hårt!Jag har blivit erbjuden just den klockan i byte via blocket. Jämför man handen och tröjan så ser det i alla fall ut att vara samma person.
Den låg inte ute till försäljning. Den som frågade om jag ville byta vägrade ge ut spårbart nummer innan vi skulle ses så jag avstod. Tur med facit i hand.Okej, är det en tokig annons eller undrar du om dess äkthet? Testa i sådana fall tråden där frågor om äkthet behandlas alternativt Submariner-tråden. Kör hårt!
Ahhh, nu förstår jag. Sorry, trodde att det var ett aktuellt byte som det gällde.Den låg inte ute till försäljning. Den som frågade om jag ville byta vägrade ge ut spårbart nummer innan vi skulle ses så jag avstod. Tur med facit i hand.