Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många varningsklockor som ringerKlockan är alltså eventuellt pantad?
Klockan är alltså eventuellt pantad?
"Där ev klockan är belånad" - där eventuellt klockan är belånad alltså. Kanske är den belånad. Kanske inte. Vem vet.Klockan är alltså eventuellt pantad?
Tror att säljaren hoppas att köparen är pantad!Klockan är alltså eventuellt pantad?
”Först till kvarn”!Klockan är alltså eventuellt pantad?
Ja, han skriver ju inte att det specifikt original Rolex på klockan
”Klockan är inne på Pantbanken & det betyder Att allt på klockan är original & fungerar felfritt
& inga frågor om hur mycket den är belånad eller sånt. Den som vill ha en rolex går inte efter hur mycket de lånar på en.”
https://www.blocket.se/vi/84625933.htm
Jag fattar inte de här. Har de alltså pantat klockan, och vill lösa ut den och sedan sälja den för att få loss mer än det de fick från pantbanken utan att ha pengarna för att lösa ut den? Vad är risken som köpare, och varför spelar det roll att eller hur mycket de är "belånade"?
”Klockan är inne på Pantbanken & det betyder Att allt på klockan är original & fungerar felfritt
& inga frågor om hur mycket den är belånad eller sånt. Den som vill ha en rolex går inte efter hur mycket de lånar på en.”
https://www.blocket.se/vi/84625933.htm
Hur man tänker?Det är nog läge att avstå...........annars kommer man själv att bli pantad
Undrar bara hur man tänker när man lägger in en sådan annons
Ändå riktigt gött! Frågan är om man kan använda vettet till ngn form av smycke och boxen som väska?!?!Sugen på ett cert & box?
Blir så trött på alla idioter!Sugen på ett cert & box?
Han rekommenderar inte ”Länsförsäkringen”.Blir så trött på alla idioter!
Fattar inte spånskallen att ”seriösa köpare” på box och cert, bränner i hjärnan som en laser på oss som är seriösa. Samtidigt som det får hjärnan att gå i spinn på alla oseriösa!
Hoppas nästan att den som stulit klockan, köper box och cert. Bara för att!
Snacka om att bita sig själv i armen!
Detta är ju en idiotisk annons, kan säga att jag i princip alltid backar på taffligt språk, gäller även annonssvar!Han rekommenderar inte ”Länsförsäkringen”.
Om dåren inte ens kan stava till Länsförsäkringar i sitt tafatta försök att tjäna några tusenlappar så får man hoppas att ingen nappar.
Ja det var ett fint "Sertifikat" också...Detta är ju en idiotisk annons, kan säga att jag i princip alltid backar på taffligt språk, gäller även annonssvar!
Obildad som man är, hur ser du att det är en kopia?Re: Blocket igen (och andra tokiga annonser)
Nu ligger det ute en kopia på Omega på Blocket igen. Rätta mig om jag har fel.
http://www.blocket.se/kronoberg/Omega_s ... ?ca=15&w=3
Känns ju sådär att hon har en pantad Date och skall köpa en Hulk. Kanske något för lyxfällan?Klockan är alltså eventuellt pantad?
Undras varför han inte fick något på försäkringen? En klocka upp till typ 100k brukar ju vara okej, en Sub är väl inte så dyr?Sugen på ett cert & box?
Obildad som man är, hur ser du att det är en kopia?
Är säkert något i storyn hur den blev stulen som är skevt, därav utebliven ersättningUndras varför han inte fick något på försäkringen? En klocka upp till typ 100k brukar ju vara okej, en Sub är väl inte så dyr?
För att han hade ”försäkrat” hos ”Länsförsäkringen”Undras varför han inte fick något på försäkringen? En klocka upp till typ 100k brukar ju vara okej, en Sub är väl inte så dyr?
Nu när du säger det så ser jag detKvalitén och finishen över lag ser ut som skit och osäker om ens denna modell gjort som ”007”-modell. Även spännet på länken är av någon märklig modell som jag har svårt att tro att Omega skulle tillverka.
Råfejk, någon sådan Bond modell finns inte.Obildad som man är, hur ser du att det är en kopia?
Haha, svårt o veta när man inte är så kunnigRåfejk, någon sådan Bond modell finns inte.