Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar om han kan ta ett par handsydda italienska loafers för en kille på 85 pannor som inbyte?"Längden för länk passar ngn som väger max 85 kg."
https://www.tradera.com/item/190112/360858937/tag-heuer-quartz-
Undrar om han kan ta ett par handsydda italienska loafers för en kille på 85 pannor som inbyte?
Hur menar du med servicetavla, swiss only tavlorna kom på modellerna kring -98!Helt fel box, och den så kallade "sällsynta" tavla är det inte en service tavla?
Grym affär om han får 125'
Fick för mig att swiss only kom senare, men tack för informationen.Hur menar du med servicetavla, swiss only tavlorna kom på modellerna kring -98!
Har inte i huvudet exakt årtal men minns att det är i slutet på 90-talet, innan superluminovan kom!Fick för mig att swiss only kom senare, men tack för informationen.
Husbil?”Klockan är endast provad hemma..... i min bil”
Måste vara såHusbil?
Hahahahaha! Underbart!”Klockan är endast provad hemma..... i min bil”
Det ballar ur..Kräktes lite i munnen och direkt efter det väldigt sömnig
Han bor ju i bilen, så han finansierar helguldrollarna”Klockan är endast provad hemma..... i min bil”
Glöm inte ”allt funkar det guld färg rostfritt” dessutom ”allt är på toppklass bästa kvalite”.Gjord i Italien som finns i.. Italien!! Tänka sig
Troligen for at det finns en hel del som tror at Skx skal stige masse i värde nå som modellen er discontinued.Fullt seriös fråga utan ironi: Har jag missat något med prisbilden på SKX009? De går att beställa helt nya för nästan en tusenlapp mindre, varför importera dessa?
Okej, det förklarar saken. Dock finns den ju kvar att beställa för billigare peng, nåvälTroligen for at det finns en hel del som tror at Skx skal stige masse i värde nå som modellen er discontinued.
Det är bara löjligt att sälja dem så dyrt. De går att få tag på dem från AD för 800kr mindre. https://www.klockmagasinet.se/seiko-skx009k2-divers-automaticFullt seriös fråga utan ironi: Har jag missat något med prisbilden på SKX009? De går att beställa helt nya för nästan en tusenlapp mindre, varför importera dessa?
Nej och ännu mindre förståelse till varför man vill importera, såvida det inte rör en 009J men ändå överprisat i min bok.Det är bara löjligt att sälja dem så dyrt. De går att få tag på dem från AD för 800kr mindre. https://www.klockmagasinet.se/seiko-skx009k2-divers-automatic
Helt orelaterat till annonsen, men jag förstår inte att någon tror att de kommer att gå upp pris begagnat, måste ju finnnas hur många SKXer att tillgå som helst på andrahandsmarknaden.
Jag importerade min SKX009 men då kostade den 1450kr + moms från Creationwatches. Nu är det inte lönt med de höjda priserna och den kassa växlingskursen. Iofs så är det import från Klockmagastinet också för det ligger i Finland.Nej och ännu mindre förståelse till varför man vill importera, såvida det inte rör en 009J men ändå överprisat i min bok.
Älskar att han inte hymlar med att han säljer över list hellerTill och med kopiorna ökar i pris när det kommer till rolex
Leverantören säljer ju inte till vem som helst, klart man kan kränga vidare över list då!Älskar att han inte hymlar med att han säljer över list heller