• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

03CC0CB0-A798-49EF-AA70-730162174F68.png
D5A498F5-5624-4C90-8416-5CB030857E6A.png

har jag totalt missat något?

Senast jag kollade gick stålfiskar med pro2-länk för drygt 15-17

EB35D88A-E44D-464A-845C-62D89087F670.jpeg

Senast ändrad:
Fullt seriös fråga utan ironi: Har jag missat något med prisbilden på SKX009? De går att beställa helt nya för nästan en tusenlapp mindre, varför importera dessa?
Screenshot_20190816_083758_com.android.chrome.jpg

Fullt seriös fråga utan ironi: Har jag missat något med prisbilden på SKX009? De går att beställa helt nya för nästan en tusenlapp mindre, varför importera dessa?
Screenshot_20190816_083758_com.android.chrome.jpg
Det är bara löjligt att sälja dem så dyrt. De går att få tag på dem från AD för 800kr mindre. https://www.klockmagasinet.se/seiko-skx009k2-divers-automatic

Helt orelaterat till annonsen, men jag förstår inte att någon tror att de kommer att gå upp pris begagnat, måste ju finnnas hur många SKXer att tillgå som helst på andrahandsmarknaden.

Det är bara löjligt att sälja dem så dyrt. De går att få tag på dem från AD för 800kr mindre. https://www.klockmagasinet.se/seiko-skx009k2-divers-automatic

Helt orelaterat till annonsen, men jag förstår inte att någon tror att de kommer att gå upp pris begagnat, måste ju finnnas hur många SKXer att tillgå som helst på andrahandsmarknaden.
Nej och ännu mindre förståelse till varför man vill importera, såvida det inte rör en 009J men ändå överprisat i min bok.

Nej och ännu mindre förståelse till varför man vill importera, såvida det inte rör en 009J men ändå överprisat i min bok.
Jag importerade min SKX009 men då kostade den 1450kr + moms från Creationwatches. Nu är det inte lönt med de höjda priserna och den kassa växlingskursen. Iofs så är det import från Klockmagastinet också för det ligger i Finland. :)

Tillbaka
Topp