• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Renoveringsobjekt brukar väl ändå vara saker som man kan ''rädda''? Tveksam om det går att rädda denna :D

http://www.tradera.com/item/190118/...-omega-i-renoveringsbehov-overkord-av-lastbil

r0.jpg
r1.jpg
r2.jpg

http://www.blocket.se/kristianstad/...rritage_Crhoronegraph_52253530.htm?ca=1_2&w=3

Undrar just om det går att ringa efter 22 om man inte är Dansk/Svensktalande.

"Ny.
Köptes ny för snart 2 år Men aldrig använt mer en den vecka jag hade den . Vad vill du betala !!! Kommer med allt . skickar med en passande länk stilig i stål rätt tung helt ny legat på banken .
Ligger såna här för ca 41 00 .
Det begär man men det är vad du får för den som räknas vad vill du betala ..mer bilder finns .Har talat med min urmakare och den behöver ingen halv Service då den bara legat i box . så =) fört snabbt trevlig karl får den bra pris om kladar för mycket .. svenska dansk talande ring inte efer 22 Med vänlig hälsning"

Fan det fetstilta är ju inte tokigt. Får den för det jag är sugen på att betala.. Kanske ska erbjuda honom att bjuda på en kopp kaffe vid köp så är det even?

"Ny.
Köptes ny för snart 2 år Men aldrig använt mer en den vecka jag hade den . Vad vill du betala !!! Kommer med allt . skickar med en passande länk stilig i stål rätt tung helt ny legat på banken .
Ligger såna här för ca 41 00 .
Det begär man men det är vad du får för den som räknas vad vill du betala ..mer bilder finns .Har talat med min urmakare och den behöver ingen halv Service då den bara legat i box . så =) fört snabbt trevlig karl får den bra pris om kladar för mycket .. svenska dansk talande ring inte efer 22 Med vänlig hälsning"

Fan det fetstilta är ju inte tokigt. Får den för det jag är sugen på att betala.. Kanske ska erbjuda honom att bjuda på en kopp kaffe vid köp så är det even?

Undrar just om han har den i sin ägo? Han hade ju den bara i en vecka:)

Tillbaka
Topp