• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Har ingen tid att använda klockan? :)

Skärmavbild 2014-03-12 kl. 09.28.01.png
Det var riktigt bra "har inte tid att använda klockan" Kunde han inte hitta på någon lite mera vettig förklaring om han absolut behövde ge en.

Vad tror ni om detta? Rätt bra med "köp nu" 27 bananer :eek:
Skärmavbild 2014-03-19 kl. 22.31.15.png

reservationspriset är ju inte uppnått ännu, så det är svårt att säga vad det ligger på.
Var en som sålde en Rolex Sub på tradera förra helgen från 2013, köp nu 20 000:-
Jag mailade honom och fick svaret att den var köpt utomlands och den användes aldrig.
Priset var satt så lågt för han använde aldrig klockan..?? Låter inte helt ok..
Dagen efter var den borta.

Jag gillar att den sparsamma användningen skett i samband med andra klockor. Kan inte bli fel med en klocka på vardera armen :facepalm:

Gillar också konceptet med bankvalv snarare än bankfack. Joakim von Anka och skattkammarvibbar.
Han bor ju på Lidingö. Och det är klart att det blir mindre slitage, man tittar ju bara på en klocka åt gången.

Den här tradera annonsen känns lite suspekt. Då samma klocka finns att köpa på kaplans.
http://www.tradera.com/item/161209/204149977/tudor-rolex-jatte-fin-kvalitets-klocka-

Det roliga med annonsen är att han nästan beskriver klockan som dom på Kaplans.
http://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/1020596

Har varit i kontakt med både honom, inget svar och kaplans där dom säger att klockan finns för försäljning, mycket tyder på att det ligger en hund begraven.

Oj verkligen inte bra. Kan man kontakta Tradera och ge dem informationen? Vore tråkigt ifall någon blev lurad. Personen som har annonsen är nyreggad. Men det finns fortfarande personer som är godtrogna som skulle kunna bli lurade.

Någon som knep Tudor Prince Date Tiger Chronograph som låg på blocket igår för 6'? Om allt stämmer med den så måste det ju varit ett vansinnigt bra klipp? :)

Någon som knep Tudor Prince Date Tiger Chronograph som låg på blocket igår för 6'? Om allt stämmer med den så måste det ju varit ett vansinnigt bra klipp? :)

Mailade 2 min efter den kom ut på blocket.
Fick inget svar , skickade ett mail till för att säkerhetsställa att något av mailen kom fram
Inget svar , sen va den borta :)

Fan hehe

Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk

Oj verkligen inte bra. Kan man kontakta Tradera och ge dem informationen? Vore tråkigt ifall någon blev lurad. Personen som har annonsen är nyreggad. Men det finns fortfarande personer som är godtrogna som skulle kunna bli lurade.

Fick aldrig något svar från personen i fråga, men nått har hänt iaf, då han blev skitnödig och avregga sig.

Skaumlrmklipptradera_zpsbabf3305.jpg

Mailade 2 min efter den kom ut på blocket.
Fick inget svar , skickade ett mail till för att säkerhetsställa att något av mailen kom fram
Inget svar , sen va den borta :)

Fan hehe

När jag kollade upp klockan lite så såg jag att bilderna var knyckta från Ebay.. Bluff o båg skulle jag säga :)

By the way så mailade också ett par gånger till "Charlotte" innan jag såg bilderna på ebay :oops:

När jag kollade upp klockan lite så såg jag att bilderna var knyckta från Ebay.. Bluff o båg skulle jag säga :)

By the way så mailade också ett par gånger till "Charlotte" innan jag såg bilderna på ebay :oops:

Det är alltid kul och testa vettu, även ifall det oftast är för bra för att va sant när sådana tillfällen dyker upp

Tillbaka
Topp