Det var riktigt bra "har inte tid att använda klockan" Kunde han inte hitta på någon lite mera vettig förklaring om han absolut behövde ge en.Har ingen tid att använda klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var riktigt bra "har inte tid att använda klockan" Kunde han inte hitta på någon lite mera vettig förklaring om han absolut behövde ge en.Har ingen tid att använda klockan?
Du är tvåa på bollen La upp den på förra sidan
Ok, hoppas alla som ser taskiga objekt också anmäler dem. Hur lång tid tar det för tradera att ta bort anmälda annonser?
Vad tror ni om detta? Rätt bra med "köp nu" 27 bananer
Han bor ju på Lidingö. Och det är klart att det blir mindre slitage, man tittar ju bara på en klocka åt gången.Jag gillar att den sparsamma användningen skett i samband med andra klockor. Kan inte bli fel med en klocka på vardera armen
Gillar också konceptet med bankvalv snarare än bankfack. Joakim von Anka och skattkammarvibbar.
Den här tradera annonsen känns lite suspekt. Då samma klocka finns att köpa på kaplans.
http://www.tradera.com/item/161209/204149977/tudor-rolex-jatte-fin-kvalitets-klocka-
Det roliga med annonsen är att han nästan beskriver klockan som dom på Kaplans.
http://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/1020596
Har varit i kontakt med både honom, inget svar och kaplans där dom säger att klockan finns för försäljning, mycket tyder på att det ligger en hund begraven.
Någon som knep Tudor Prince Date Tiger Chronograph som låg på blocket igår för 6'? Om allt stämmer med den så måste det ju varit ett vansinnigt bra klipp?
Oj verkligen inte bra. Kan man kontakta Tradera och ge dem informationen? Vore tråkigt ifall någon blev lurad. Personen som har annonsen är nyreggad. Men det finns fortfarande personer som är godtrogna som skulle kunna bli lurade.
Mailade 2 min efter den kom ut på blocket.
Fick inget svar , skickade ett mail till för att säkerhetsställa att något av mailen kom fram
Inget svar , sen va den borta
Fan hehe
Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
När jag kollade upp klockan lite så såg jag att bilderna var knyckta från Ebay.. Bluff o båg skulle jag säga
By the way så mailade också ett par gånger till "Charlotte" innan jag såg bilderna på ebay
Haha vilket kräk,Håller med denna lär man nog inte hitta på deras hemsida.
Ring upp och läslusen av fanskapet?Håller med denna lär man nog inte hitta på deras hemsida.
Håller med denna lär man nog inte hitta på deras hemsida.
Ber om ursäkt i förväg för min okunnighet om vintage, men finns det några uppenbara "give aways" på att den är falsk?