• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vet inte om det här är en "tokig" annons egentligen, men det är i alla fall.... annorlunda? :)
blocket-trollbeads.png

https://www.blocket.se/annons/blekinge/trollbeads_bytes_mot_klockan/90079620
Tror han att länken till kassan ska få upp artiklarna?
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Vill bara klargöra att denna inte är min. I fall de skulle hänvisa till mina referenser. Jag annonserar aldrig på blocket. Och får dessutom inga svar från denna.
Så var uppmärksamma.
598389BC-C380-44CE-BB63-96F8648FB2D2.png
5624B624-D90B-4F0F-9087-F70E803DE818.png
”Pris är lågt” Johejdu...

Listar 414’ och billigaste på C24 ligger runt 400’ men personen råkar bara sälja denna drygt 150’ billigare. ”Ge mig ditt namn och nummer bara.” :banghead:
 

Jockepunch

Breitling
Jag har aldrig brytt mig om FB Marketplace tidigare, men nu tittade jag in där... det hade ju ett visst underhållningsvärde, kanske? :depressed:
Man ser en del sånt här t.ex., där man försöker slingra sig runt att det är fejkkopior man säljer:
fb-fake-rolex-dold.png
Finns väldigt många kopior på marketplace, många som ser hyfsat ”bra” ut. Men sen har vi haverierna som den jag länkade och då kan man ju inget annat än att skratta :facepalm:
 
Topp