Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny toppnotering. Och bara så att ni vet...skicka inte något sista pris
Jag undrar förresten hur många KS-medlemmar som rasar på forumet är de som har annonser ute på Blocket
https://www.blocket.se/annons/stockholm/rolex_hulk_2020/91913915
Uret har denna för 237k om man är sugen annars
Här kommer ännu en till närbild!
Jag har en för 340tkr lär få vänta någon vecka på att få den såldUret har denna för 237k om man är sugen annars
Bild visar ej faktiskt objektUret har denna för 237k om man är sugen annars
Finns det någon tråd för bra köp, typ utförsäljning, reor eller andra ”fynd”?
Vad skulle ni säga är ett realistiskt pris för hulken i dagsläget? Känns spontant som priset steg med 25% över en natt pga folk blev medvetna om att just den ”nuvarande” modellen tagits ut produktion. Som jag förstått det ska det komma en ny version i höst?
Vi får väl bara hoppas att ingen kliver in på dessa nivåerAvdelning ”realistiskt värderad”
Det är inte jättemånga år sedan det gick att bara gå in till en AD och köpa en Rolex sportmodell i stål till listpriset utan väntetid. En del saker var bättre för.Japp här är den nya bara att köpa (är inte list 87,500kr ?)
Minns när jag tågluffade i Italien. Där fick man i vissa mindre butiker 15 % rabatt om man betalade kontant istället för med kort. Kan ha haft något med deras redovisning att göra ...Cash is King!!
Undrade precis vad jag skulle göra av alla min sedelbuntar.....
( jag har annars ingen åsikt om annonsen i sig )
Allt var bättre förr utom p-rullarna, frisyrerna och dom tighta kortbyxor a.Det är inte jättemånga år sedan det gick att bara gå in till en AD och köpa en Rolex sportmodell i stål till listpriset utan väntetid. En del saker var bättre för.
Vänta bara, om några år gör i alla fall frisyrerna och kortbyxorna comeback.Allt var bättre förr utom p-rullarna, frisyrerna och dom tighta kortbyxor a.
Kul att Kevin Costners favoritmärke Jacques Lemans har en hommage. Det trodde jag inte. Är inte Lemans ganska billiga ändå?Jerome Lemars som är en kopia på Jacques Lemans som i sin tur är en kopia på alla möjliga märken (varav loggan så klart är kraftigt "inspirerad" av JLC).
Hahaha kan vi bara stanna en sekund och uppskatta att de byggt en klocka med Subbens case, datejusts visare, day dates länk och JLCs logga.Jerome Lemars som är en kopia på Jacques Lemans som i sin tur är en kopia på alla möjliga märken (varav loggan så klart är kraftigt "inspirerad" av JLC).
Va tvungen att gå in på deras hemsida. "French-inspired luxury design"Jerome Lemars som är en kopia på Jacques Lemans som i sin tur är en kopia på alla möjliga märken (varav loggan så klart är kraftigt "inspirerad" av JLC).
Vad tror ni samma text på en massa Sub i Sthlm trakten olika bilder antingen har annonsören vida tillgång till dessa eller så finns ingen???Undrade precis vad jag skulle göra av alla min sedelbuntar.....
( jag har annars ingen åsikt om annonsen i sig )