• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

mbjork

Breitling
Köpt för 37’ - säljes med plast kvar för 8’. Avd. ”En dålig deal är också en deal”

C026E866-6316-42AD-8E8D-C16E45954973.png
 

NOJ

Breitling
Vad skulle ni säga är ett realistiskt pris för hulken i dagsläget? Känns spontant som priset steg med 25% över en natt pga folk blev medvetna om att just den ”nuvarande” modellen tagits ut produktion. Som jag förstått det ska det komma en ny version i höst?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vad skulle ni säga är ett realistiskt pris för hulken i dagsläget? Känns spontant som priset steg med 25% över en natt pga folk blev medvetna om att just den ”nuvarande” modellen tagits ut produktion. Som jag förstått det ska det komma en ny version i höst?

Det har redan kommit en ny version, bara att hoppa in i valfri Rolex-tråd och läsa på. Prisdiskussionen lämnar jag åt andra :)
 
  • Like
Reactions: NOJ
Topp