Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är tokigt?Letar man så finner man
Nej det är inget tokigt med den Det är billig jämfört med vad de andra begär skiljer 20tkrVad är tokigt?
Då är du i fel tråd...Nej det är inget tokigt med den Det är billig jämfört med vad de andra begär skiljer 20tkr
Okej sorryDå är du i fel tråd...
Vänligen läs rubriken!
Undrade precis vad jag skulle göra av alla min sedelbuntar.....
( jag har annars ingen åsikt om annonsen i sig )
Undrade precis vad jag skulle göra av alla min sedelbuntar.....
( jag har annars ingen åsikt om annonsen i sig )
Nja, jag är ganska säker på att huspriserna kommer gå ner om de återinför fastighetsskatten, iaf initialt. Frågan är ju om de kan göra det och hur de ska kompensera.Då är du i fel tråd...
Vänligen läs rubriken!
Ett annat tips kan ju vara att skriva en kort annonstext så man vet vad man köper!Ibland undrar jag om @GWD driver med alla när man ser annonsbilderna. Och sura inte nu GWD att jag lyfter din annons, all reklam är bra reklam
Du har ju fått tipsen förut: lägg klockan på en fönsterbräda i dagsljus, ta bort blixten, inga fingrar ivägen och sen fokus på klockan istället för det bredvid.
https://klocksnack.se/threads/candino-10511.138044/
Någon som vill köpa klocka för 5 lax?
Det är bara Tokigt om det är alldeles för dyrt.. Är det alldeles för billigt så är det bara billigt.Okej sorry
Klockan är såld trots ditt gnäll om dåliga bilder.Ibland undrar jag om @GWD driver med alla när man ser annonsbilderna. Och sura inte nu GWD att jag lyfter din annons, all reklam är bra reklam
Du har ju fått tipsen förut: lägg klockan på en fönsterbräda i dagsljus, ta bort blixten, inga fingrar ivägen och sen fokus på klockan istället för det bredvid.
https://klocksnack.se/threads/candino-10511.138044/
Någon som vill köpa klocka för 5 lax?
Imponerande att få klockan såld med den annonsen.Klockan är såld trots ditt gnäll om dåliga bilder.
Klockan är såld trots ditt gnäll om dåliga bilder.
Dåliga bilder ja men alla som är ute efter en Candino vet väl hur en ser ut. Skicket efter 50+år kan väl de flesta ana. Använd med dings och hairlines här och där.Vad har det med saken att göra? Det var de extremt dåliga bilderna jag lyfte fram. Nästan svårt att ta så dåliga bilder, speciellt med tanke på alla tips du har fått under åren.
Vad har det med saken att göra? Det var de extremt dåliga bilderna jag lyfte fram. Nästan svårt att ta så dåliga bilder, speciellt med tanke på alla tips du har fått under åren.
Dåliga bilder ja men alla som är ute efter en Candino vet väl hur en ser ut. Skicket efter 50+år kan väl de flesta ana. Använd med dings och hairlines här och där.
Boomer vs Besserwisser, kul ju
Perfekt till fredagsmyset!Klockor på lösvikt?
Vad är det du tycker är tokigt? Prissättningen?Det här tycker jag är en tokig annons.
Vad är det du tycker är tokigt?
Spekulationshandel och höga begagnatpriser är inte särskilt konstigt vid det här laget oavsett vad man tycker om det så jag förstår inte riktigt vad det är som är tokigt då varenda Rolex och vissa nyare Tudormodeller platsar i denna kategori. Det är klart att det är tråkigt att klockorna säljs över list men det är inte säljarnas fel att marknadsvärdet ligger på dessa nivåer.Kanske att den är över list?
Mest en reflektion över att vi lever i konstiga tider. När det gäller prissättningen så tror jag på en fri marknad. Men eftersom samma klocka går att köpa genom Chrono24 för 40 papp så tycker jag nog att prissättningen är tokig. Men ”to each his own”.Kanske att den är över list? Det är dock inget tokigt i sak.
Mest en reflektion över att vi lever i konstiga tider. När det gäller prissättningen så tror jag på en fri marknad. Men eftersom samma klocka går att köpa genom Chrono24 för 40 papp så tycker jag nog att prissättningen är tokig.
Spekulationshandel och höga begagnatpriser är inte särskilt konstigt vid det här laget oavsett vad man tycker om det så jag förstår inte riktigt vad det är som är tokigt då varenda Rolex och vissa nyare Tudormodeller platsar i denna kategori. Det är klart att det är tråkigt att klockorna säljs över list men det är inte säljarnas fel att marknadsvärdet ligger på dessa nivåer.
Men vad i helskotta är det där???Ehmm...?
Jadu... En Google Translate på den italienska beskrivningen ger detta i alla fall:Men vad i helskotta är det där???