Och vem fan köper en skadan???Utifrån bilderna är det ju nästan omöjligt att avgöra huruvida det är en klocka överhuvudtaget!
Vem fan sätter ut en annons på en BMW för de pengarna och tar en skakig bild på 20m avstånd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vem fan köper en skadan???Utifrån bilderna är det ju nästan omöjligt att avgöra huruvida det är en klocka överhuvudtaget!
Vem fan sätter ut en annons på en BMW för de pengarna och tar en skakig bild på 20m avstånd?
Svensksåld!
Fyndläge
Utgick igår, steg 50’ i värde idag förstås... Det går snabbt i hockey.
Fyndläge
Priserna på OP hos gråhandlarna verkar också ha skjutit i höjden. 70-80’ på vissa ställen nu...Utgick igår, steg 50’ i värde idag förstås... Det går snabbt i hockey.
Haha herregud...Priserna på OP hos gråhandlarna verkar också ha skjutit i höjden. 70-80’ på vissa ställen nu...
...och vansinnet bara fortsätter!Nytt rekord
Nytt rekord
Nytt rekord
Passa nu på att buda på en ”jätte fin klocka!”
Får jag inte den såld behåller jag den vem driver han med ? Blir väl som Batman Jub när den kom var väl priserna uppe på 180-190tkrHoppas verkligen inte att folk köper från ockrarna...
Får jag inte den såld behåller jag den vem driver han med ? Blir väl som Batman Jub när den kom var väl priserna uppe på 180-190tkr
Ajajaj, inte bra för lycksökarna. Där dog den hypen...Nytt rekord
Får jag inte den såld behåller jag den vem driver han med ? Blir väl som Batman Jub när den kom var väl priserna uppe på 180-190tkr
Han bemödade sig åtminstone med att nästan hålla kameran helt stilla.Vad ska man säga?
Drygt 92% rabattmåste vara årets kap. Om inte århundradets? Bättre erbjudande än man får på Invictas helguldare...
Nja troligen under 100 lappenDrygt 92% rabatt
Vad kan en sådan klocka kosta i inköp gissningsvis? 500kr max?
Jag tänkte nog runt 200, men sanningen är kanske mitt emellan...?!Nja troligen under 100 lappen
Sanningen är iaf att de tjänar ganska bra med pengar på varje såld klocka och får köparen att tro att ursprungliga priset är 10k. Förvånande att Afound som ändå ägs av HM köper in dessa och anger såpass högt ordinarie pris.Jag tänkte nog runt 200, men sanningen är kanske mitt emellan...?!
Säljarens första inlägg, så vi får ha lite överseende
Man blir ju lite sugen på att slå till ändå!
Gör det innan någon annan gör detta kap!Man blir ju lite sugen på att slå till ändå!
Haha! Bara att slå till.Gör det innan någon annan gör detta kap!