Nu vill han inte sälja
det troliga är att det inte finns något att sälja.Nu vill han inte sälja dåre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vill han inte sälja
det troliga är att det inte finns något att sälja.Nu vill han inte sälja dåre
Exakt så jag misstänkte att hans upplägg var. Lätt att någon frestas när det är extremt fyndläge. Känns väldigt förslagen med tanke på storyn och snacket om bud från Nybro Antik osv. En riktig con man!Jag svarade på annonsen och skulle få köpa den för 20 - efter lite diskussioner via blocketmail. Jag ville ha den via Blocketpaket men säljaren hade ju en ursäkt direkt. Gick bara o försäkra Blocketpaket för 5000 och ville inte skicka så. Jag skulle först swisha 20 lax o sedan skulle han skicka dyrgripen. Det är ju bara så löjligt. Senare när jag kollade var annonsen borta. Det var helskumt. 20 lax för något som kan säljas för kanske 100 eller mer.
Polisen kontaktade mig förra veckan, rättegång i ärendet närmar sig, jag är en av flera målsägare.Hejsan!
Har en grupp på Facebook, Stora Klockgruppen. Vi är över 11.000 medlemmar och jag är noga med vilka vi tar in, men ibland slinker det även in bedragare. Killen du refererar till Alexander lurade i alla fall ett par stycken (troligen fler) med samma klocka som dig. Han tog förskottsbetalning i form av handpenning och postade sedan ingenting, slutade svara på PM o.s.v. Han är dömd 9 gånger i brottsmål/bedrägerier.
Polisen kontaktade mig förra veckan, rättegång i ärendet närmar sig, jag är en av flera målsägare.
Trodde nog att detta skulle avskrivas men tydligen så torskar han på denna scam.
Det viktiga är att han åker dit pengarna har jag avskrivit. Det var tydligen väldigt många som blev lurade men man tar enbart upp 5 st målsägare i ärendet.Otroligt bra och skönt att höra. Har tänkt på dig och detta ärende lite. Det var flera som blev lurade av honom.
Priset lyckades han få medHär var det uttömmande info : )
Men datumfönstret har i alla fall linjerat snyggt exakt ett steg fel!Vad är detta?! Tavlan är helt sned Ligger på Blocket, ”slumpas bort för 5000kr”
Den kanske gick ett par minuter efter, så han ställde om tiden lite med tavlan?Vad är detta?! Tavlan är helt sned Ligger på Blocket, ”slumpas bort för 5000kr”
Ärlig beskrivning i alla fallKöp en trasig Casio för 1100:- eller en ny för 349:-
Såg också den där och tänkte "vad i helvete är dett"Vad är detta?! Tavlan är helt sned Ligger på Blocket, ”slumpas bort för 5000kr”
Ja, det ska ju säljaren ha en eloge för. Frågan är ju om han var seriös med priset eller om det blev en nolla för mycket?!Ärlig beskrivning i alla fall
Det bästa är ju att glasringen också är sned. Fast inte lika sned som tavlan. Nån har verkligen lyckats med monteringen här. Premium!Vad är detta?! Tavlan är helt sned Ligger på Blocket, ”slumpas bort för 5000kr”
Reverse Giugiaro?Vad är detta?! Tavlan är helt sned Ligger på Blocket, ”slumpas bort för 5000kr”
Nej det är en 126610, kollar man på urtavlan finns kronan under kl. 6 vilket den inte gör på 116610Rolex Submariner Date 41 126610 LN - 2020 Oanvänd 41 mm säljes i Nacka - Blocket
131000 kr - Klockor - Nacka - Helt ny och oanvänd Rolex submariner 126610 LN, aldrig använd. Nyskick! Inköpt förra året i USA. En kommande Rolex klassiker. ...www.blocket.seSer inte det ut som en 116610?
Värdelös bild men tycker bandhornen ser korrekta ut för en 126610Rolex Submariner Date 41 126610 LN - 2020 Oanvänd 41 mm säljes i Nacka - Blocket
131000 kr - Klockor - Nacka - Helt ny och oanvänd Rolex submariner 126610 LN, aldrig använd. Nyskick! Inköpt förra året i USA. En kommande Rolex klassiker. ...www.blocket.seSer inte det ut som en 116610?
Imponerande kvartsverk med 21 juveler."Seiko" 5 quartz ute på Tradera.
Klocka, Seiko
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-03-28 18:07:01. Köp & sälj begagnade & oanvända Seiko herrklockor på Tradera.www.tradera.com