• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

En Breitling för 650:- kanske?
Screenshot_20210308_165000_com.tradera.jpg

Screenshot_20210308_165117_com.tradera.jpg

Spånnande modell, om du köoer den kan du nog även posta här:
Skämt åsido, riktigt dålig fejk🤣

Skulle skippa den. Hittade samma klocka till salu på Chrono24, men då fran Malaysia istället för Norrland 💁🏼‍♂️

Senast ändrad:
Skulle skippa den. Samma klocka säljs tydligen både i Norrland och Malaysia samtidigt 💁🏼‍♂️

Bra jobbat!!! 👍👍👍 Satt själv och letade runt för att se om jag kunde hitta bilder på klockan nånstans då det luktade liiiite mygel.

Lika som bär, den ena innan och den andra efter lite uppfräschning...

Skärmavbild 2021-03-08 kl. 20.31.32.png

Under 20 tusen skulle inte kännas bra! Om det låter för bra för att vara sant, så är det oftast inte sant. Undrar om en får den uppiffade malaysiska versionen eller den som gått i torktumlaren för 20 lakan🤪

Vill inte släppa den under 20, för att sedan säga han blivit erbjuden 50 av en antikbutik några minuter efter och vill sedan ha 60. Och nu inväntar bud under natten....:angel:

Att han är öppen för f2f är bara för att verka seriös. I slutändan så ska det ändå förbetalas eller komma en handpenning. Sean Song är en seriös dealer och han har uppenbarligen klockan. Why bother? Även om ni får namnet och adressen så lär det inte göra någon happy. Knappast första gången denna sopa försöker blåsa folk.

Haha vilket jäkla drag det blev här inne! Låter ju helt klart som en fuling, men hur hade han tänkt det skulle gå till? Kan han ha norpat bilderna från nåt annat forum?

Jag kan för lite för att uttala mig, men varningsklockorna ringer: Ärvt av farfar, vet ingenting om klockor, ändå ligger den på en urmakarkudde.
Är den reko är den inte billig.
Jag svarade på annonsen och skulle få köpa den för 20 - efter lite diskussioner via blocketmail. Jag ville ha den via Blocketpaket men säljaren hade ju en ursäkt direkt. Gick bara o försäkra Blocketpaket för 5000 och ville inte skicka så. Jag skulle först swisha 20 lax o sedan skulle han skicka dyrgripen. Det är ju bara så löjligt. Senare när jag kollade var annonsen borta. Det var helskumt. 20 lax för något som kan säljas för kanske 100 eller mer.

Jag svarade på annonsen och skulle få köpa den för 20 - efter lite diskussioner via blocketmail. Jag ville ha den via Blocketpaket men säljaren hade ju en ursäkt direkt. Gick bara o försäkra Blocketpaket för 5000 och ville inte skicka så. Jag skulle först swisha 20 lax o sedan skulle han skicka dyrgripen. Det är ju bara så löjligt. Senare när jag kollade var annonsen borta. Det var helskumt. 20 lax för något som kan säljas för kanske 100 eller mer.
Undrar om han hunnit sälja den för 20 till flera personer o_O Har säkert en Swish-målvakt!

Tillbaka
Topp