Kul att det står ”3 bar” i mitten på den, som om det vore något att skryta om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att det står ”3 bar” i mitten på den, som om det vore något att skryta om.
Hvilket as till klocka
Vilken pjäs!! Gjord för business people som reser mycket men inte behöver få in klockan under skjortan....
Ganska säker på att det där inte är världens största klockaAnnonsen säger allt.
Diesel klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Diesel klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Tänker du på Big Ben?Ganska säker på att det där inte är världens största klocka
Letar man efter Omega på C24 dyker det upp massvis med träffar från Japan så det är väl inte så konstigt om någon skulle ha klickat hem en och att den senare hamnat hos ett auktionshus. Serienumret framgår dessutom så skulle man vara orolig över autenticiteten hos detta exemplar går det att kolla upp ganska enkelt.Hur vanligt är det att en seamaster för japanska marknaden skulle kunna dyka upp på ett auktionshus i en ganska liten stad i Skåne? Såg dock att de fanns att tillgå som replica watches på nätet.
ARMBANDSUR Omega Seamaster Professional.
Automatisk,, diameter 36 mm Ref nr 2250.50 300m/1000ft Svart urtavla Ser nr 80621713auctionet.com
Ja, sjuuukt lustigt!?! Världen är ju så stor och ingen vågar importera något från utlandet. Inte heller åker folk på affärsresor eller semestrar utomsockenHur vanligt är det att en seamaster för japanska marknaden skulle kunna dyka upp på ett auktionshus i en ganska liten stad i Skåne? Såg dock att de fanns att tillgå som replica watches på nätet.
ARMBANDSUR Omega Seamaster Professional.
Automatisk,, diameter 36 mm Ref nr 2250.50 300m/1000ft Svart urtavla Ser nr 80621713auctionet.com
Jag har fortfarande ett väldigt nytt klockintresse så är lite extra nojig när det gäller att köpa saker på auktion haha . Men tyckte att HSK gav mig ett utmärkt svar ovan! Skönt att detta forum finns så man kan lära sig mer kunskap inom detta ämne !Ja, sjuuukt lustigt!?! Världen är ju så stor och ingen vågar importera något från utlandet. Inte heller åker folk på affärsresor eller semestrar utomsocken
Exakt varför skulle det vara lustigt menar du..?
Mycket shady. Jag anmälde annonsen.
Ja, ser onekligen ut att vara samma klocka och bilder
De har ju c24 stämplar på sig såJa, ser onekligen ut att vara samma klocka och bilder
Försökte rapportera, men verkar som den är borttagen nuDe har ju c24 stämplar på sig så
Ja den försvann när min anmälan blev registreradFörsökte rapportera, men verkar som den är borttagen nu
To scale.Tänker du på Big Ben?
Jag gjorde det också för någon dag sedan, förvånad att den inte redan är borta.Mycket shady. Jag anmälde annonsen.
Jag skulle tro att det är så jaJag gjorde det också för någon dag sedan, förvånad att den inte redan är borta.
Edit: Såg nu att ni redan kommenterat att den är borta. Antar att det krävs ett antal anmälningar innan de prioriteras.
Inte bilden till höger, dock. Lustigt nog.To scale.
Fast om man ska vara pedantisk så heter tornet Elizabeth Tower (tidigare rätt och slätt Clock Tower). I det hänger "Big Ben" som egentligen heter Great Bell, och ser ut så här:To scale.
Känns som att denna snubben kunnat vara av samma ”skrot och korn” som denna.Rolex Gmt Master II "Batman" 2018 säljes i Solna - Blocket
139990 kr - Klockor - Solna - Hej! Har en Rolex Gmt Master II Batman 2018 års modell kan kollas upp mkt bra skick o värdet stiger på dom som ni vet. Saknar ...www.blocket.se
Tja, det är väl inte fel. Bara ofullständigt.Känns som att denna snubben kunnat vara av samma ”skrot och korn” som denna.
Selfies avslöjar de misstänkta knarkhandlarna
De levde Snabba Cash-livet på riktigt med sportbilar, Rolex-klockor och affärer i miljonklassen.Men deras oförsiktiga fotograferande skulle bidra tillwww.dn.se
På samma tema undrar jag vart OP’n är? Kan se en Daytona och en Day Date men OP? Orkar journalisten inte ens göra en fakta koll?
Just därför man alltid ska vara 100% skeptisk till historiken när man köper en klocka. Mina pengar ska inte till deras fickor.Känns som att denna snubben kunnat vara av samma ”skrot och korn” som denna.
Selfies avslöjar de misstänkta knarkhandlarna
De levde Snabba Cash-livet på riktigt med sportbilar, Rolex-klockor och affärer i miljonklassen.Men deras oförsiktiga fotograferande skulle bidra tillwww.dn.se
På samma tema undrar jag vart OP’n är? Kan se en Daytona och en Day Date men OP? Orkar journalisten inte ens göra en fakta koll?
Även ett sätt att undvika kontanter.Just därför man alltid ska vara 100% skeptisk till historiken när man köper en klocka. Mina pengar ska inte till deras fickor.
Den är länkad bara att klicka!nån som kan länka hela artikeln? Vore intressant att läsa haha.. OT kanske.
Artikeln är låst, jag som var otydlig kanske hahaDen är länkad bara att klicka!