• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Vi väntar med spänning 😂
0B7E13DA-D7D9-421B-B542-D52719ED28EA.jpeg
Inte för att vara sådan - men..

D919A923-3298-4299-A772-7666EA415952.jpeg
 

Tisdag

Cartier
2-Faktor
Va? Det är mycket jag inte förstår här.
A247BFFA-7501-4BBE-9A5A-FAC6F7C2B7F8.png
4B22D97F-23F7-48AA-9F8D-72EE5FD61B92.jpeg

Nu vill jag inte trakassera killen men blev så nyfiken att jag var tvungen att fråga om mer info. Mystiken tätnar.
9381B400-0488-47BD-84C1-8C2E9F3D6676.png
54AE682E-D168-4558-BD53-A158EBAA1EA2.jpeg
Skulle ändå vara intressant att se ögonblicket och resonemanget när killen gjorde annonsen…

Så här ska det stå i rubriken!

”Klock Audi.. min modell med handgjort läten som det stär innsnför pö aemiret”

Det blir bra.
 

FlipSwede

Rolex
Va? Det är mycket jag inte förstår här.
A247BFFA-7501-4BBE-9A5A-FAC6F7C2B7F8.png
4B22D97F-23F7-48AA-9F8D-72EE5FD61B92.jpeg

Efter 8 luriga paskol,en rejal protion med kalkon,potatismos,gillad majs sotpotatispaj och vattenmelon sa ar det ju glasklart vad karln skiver

Audi-Klocka med handgjort lader som det star innanfor (pa rikssvenska pa insidan) pa armbandet.

Allt fungerar som det ska och (jag) bytter batterierna (for) inte sa lange sedan. Men jag fick (far.maste) gar till 3 storre klockbutiker och (den) enda som kunde (for)nya (byta) dem (batterierna alltsa).
Dom hade aldrig sett nagot liknande sa dom. En pa tusen (ar ju helt klart att det ar ett promilletecken som asyftas har),dvs mycket sallsynt.

Ni ar helt enkelt for nyktra gubbar nar ni laser ghetto.

Glad pask pa er alla!
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Efter 8 luriga paskol,en rejal protion med kalkon,potatismos,gillad majs sotpotatispaj och vattenmelon sa ar det ju glasklart vad karln skiver

Audi-Klocka med handgjort lader som det star innanfor (pa rikssvenska pa insidan) pa armbandet.

Allt fungerar som det ska och (jag) bytter batterierna (for) inte sa lange sedan. Men jag fick (far.maste) gar till 3 storre klockbutiker och (den) enda som kunde (for)nya (byta) dem (batterierna alltsa).
Dom hade aldrig sett nagot liknande sa dom. En pa tusen (ar ju helt klart att det ar ett promilletecken som asyftas har),dvs mycket sallsynt.

Ni ar helt enkelt for nyktra gubbar nar ni laser ghetto.

Glad pask pa er alla!
Imponerande! Skall anlita dig framöver när jag behöver få något översatt från fludder till svenska.
 

Laplander

Rolex
Efter 8 luriga paskol,en rejal protion med kalkon,potatismos,gillad majs sotpotatispaj och vattenmelon sa ar det ju glasklart vad karln skiver

Audi-Klocka med handgjort lader som det star innanfor (pa rikssvenska pa insidan) pa armbandet.

Allt fungerar som det ska och (jag) bytter batterierna (for) inte sa lange sedan. Men jag fick (far.maste) gar till 3 storre klockbutiker och (den) enda som kunde (for)nya (byta) dem (batterierna alltsa).
Dom hade aldrig sett nagot liknande sa dom. En pa tusen (ar ju helt klart att det ar ett promilletecken som asyftas har),dvs mycket sallsynt.

Ni ar helt enkelt for nyktra gubbar nar ni laser ghetto.

Glad pask pa er alla!
"Läser ghetto", klockrent! 😁
 

Lappenking

Rolex
2-Faktor
"Det här är ett efterlängtat samlarobjekt och kan endast jämföras i prisklass med de dyrare samlarobjekten, dessa bör i framtiden vara värda ganska bra pengar i andra hand, andra Invicta klockor kan köpas billigare som inte är samlarobjekt. Men ni budar på en av Invictas finaste klocka som bör bli ett känt samlarobjekt."

https://www.tradera.com/item/536033009

Kom ihåg vad ni hörde det först.
 
Topp