Inte för att vara sådan - men..Vi väntar med spänning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte för att vara sådan - men..Vi väntar med spänning
En Romex alltså? Synd att det redan finns
”Oseriösa förslag polisanmäls”….. där ser manOhhh really …..? Vilket brott tror ni annonsören syftar till….
Haha veckans stolpskott
Blocketsnnonsen :
Är ju rätt ofta man får oseriösa förslag om byte med båtar eller halskedjor . Borde fan polisanmälas”Oseriösa förslag polisanmäls”….. där ser man
Kanske byte av kroppslig karaktär Är så pass hög efterfrågan att folk gör vadsomhelst för att lägga vantarna på en.Är ju rätt ofta man får oseriösa förslag om byte med båtar eller halskedjor . Borde fan polisanmälas
Ohhh really …..? Vilket brott tror ni annonsören syftar till….
Haha veckans stolpskott
Blocketsnnonsen :
Vad är det du inte förstår?? Det är ju glasklart tycker jag, finns inget utrymme för missförstånd…Va? Det är mycket jag inte förstår här.
Klock Audi..
Utropspris: 300 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-04-24 05:15:55. Köp & sälj begagnade & oanvända Digitala på Tradera.www.tradera.com
Stupid says what? WHAT?Va? Det är mycket jag inte förstår här.
Klock Audi..
Utropspris: 300 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-04-24 05:15:55. Köp & sälj begagnade & oanvända Digitala på Tradera.www.tradera.com
Helt rätt varför har man inte tänkt på det tidigare? Polisanmäl alla oseriösa suckersOhhh really …..? Vilket brott tror ni annonsören syftar till….
Haha veckans stolpskott
Blocketsnnonsen :
Vad är det du inte förstår?? Det är ju glasklart tycker jag, finns inget utrymme för missförstånd…
Jag får nog ta på mig den här. Suktade så mycket efter klockan att jag hörde av mig och erbjöd mig att betala "i natura". Han blev rätt sur.Ohhh really …..? Vilket brott tror ni annonsören syftar till….
Haha veckans stolpskott
Blocketsnnonsen :
Va? Det är mycket jag inte förstår här.
Klock Audi..
Ohhh really …..? Vilket brott tror ni annonsören syftar till….
Haha veckans stolpskott
Blocketsnnonsen :
Nu vill jag inte trakassera killen men blev så nyfiken att jag var tvungen att fråga om mer info. Mystiken tätnar.
Men herregudNu vill jag inte trakassera killen men blev så nyfiken att jag var tvungen att fråga om mer info. Mystiken tätnar.
Va? Det är mycket jag inte förstår här.
Klock Audi..
Skulle ändå vara intressant att se ögonblicket och resonemanget när killen gjorde annonsen…Nu vill jag inte trakassera killen men blev så nyfiken att jag var tvungen att fråga om mer info. Mystiken tätnar.
Efter 8 luriga paskol,en rejal protion med kalkon,potatismos,gillad majs sotpotatispaj och vattenmelon sa ar det ju glasklart vad karln skiverVa? Det är mycket jag inte förstår här.
Klock Audi..
Imponerande! Skall anlita dig framöver när jag behöver få något översatt från fludder till svenska.Efter 8 luriga paskol,en rejal protion med kalkon,potatismos,gillad majs sotpotatispaj och vattenmelon sa ar det ju glasklart vad karln skiver
Audi-Klocka med handgjort lader som det star innanfor (pa rikssvenska pa insidan) pa armbandet.
Allt fungerar som det ska och (jag) bytter batterierna (for) inte sa lange sedan. Men jag fick (far.maste) gar till 3 storre klockbutiker och (den) enda som kunde (for)nya (byta) dem (batterierna alltsa).
Dom hade aldrig sett nagot liknande sa dom. En pa tusen (ar ju helt klart att det ar ett promilletecken som asyftas har),dvs mycket sallsynt.
Ni ar helt enkelt for nyktra gubbar nar ni laser ghetto.
Glad pask pa er alla!
"Läser ghetto", klockrent!Efter 8 luriga paskol,en rejal protion med kalkon,potatismos,gillad majs sotpotatispaj och vattenmelon sa ar det ju glasklart vad karln skiver
Audi-Klocka med handgjort lader som det star innanfor (pa rikssvenska pa insidan) pa armbandet.
Allt fungerar som det ska och (jag) bytter batterierna (for) inte sa lange sedan. Men jag fick (far.maste) gar till 3 storre klockbutiker och (den) enda som kunde (for)nya (byta) dem (batterierna alltsa).
Dom hade aldrig sett nagot liknande sa dom. En pa tusen (ar ju helt klart att det ar ett promilletecken som asyftas har),dvs mycket sallsynt.
Ni ar helt enkelt for nyktra gubbar nar ni laser ghetto.
Glad pask pa er alla!
Han är lite väl hård med "förstört hela", men jag kan nog hålla med om att de va bättre förr!
*Etablissemanget delar inte riktigt samma åsikt...