Bra kurs!
”Ej fullset”
Konstigt och ha två annonser på Breitlings för rimliga pengar och sedan ha denna för 15’.
Medlem på blocket sedan april 2022 är ju också lite sketchy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kurs!
Riktigt förbannad i beskrivningen
Klart han är arg som måste sälja fast han inte behöver pengar. Dessutom måste det kännas väldigt osäkert att ha klockan liggande på bankfacket. Kunde han inte ha fått en nyckel o lagt klockan i bankfacket?
Riktigt förbannad i beskrivningen
Väldigt märkligt det där. Jag fick en annonstext reviderad och närmast en varning bara för att ett annat klockmärke än det jag sålde nämndes i texten. Samtidigt får sådana här annonser ligga kvar / läggas upp.Hahaha helt sanslöst!
Man skulle kunna tro att personen skulle blivit avstängd vid detta laget med tanke på att hen fått 2st annonser nedtagna redan pga de blivit rapporterade
Satan vad han skriker, riktigt jävla upprörd assåÄr dörren helt stängd mot ett 36mm byte tro
Är månne steroider svaret på både armstorleken och den orimliga aggresiviteten i annonsen?
Finns ju vissa, även här på KS, som använder klockor utan att plasta av demElite Watches säljer en begagnad klocka från 2019 men har bild på en ny plastad. Riktigt osnyggt och speciellt från en handlare.
Tack för ytterligare "annonsplats" ;-))).@TheGuligan jag tror att du fattar att du säljer en fejkklocka? Men om vi antar att du inte gjorde det när du annonserade ut den på KS kanske det borde varit en varningsignal när annonsen försvann. Då skulle du ju kunnat forska i saken istället för att lägga upp på Tradera istället.
Seiko ”AIK”.
Pris: 2200 kr. Typ: Fast pris. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Du skrev "modifierad Seiko" vilket det det ju inte är hur mycket du än försöker mästra mig. Jag hade skämts för mycket för att sälja något liknande och det borde förmodligen du också göra.Tack för ytterligare "annonsplats" ;-))).
Annonsen är borttagen från Tradera.
Klockan är dessutom såld privat! Köparen, som förresten är "Gnagare", är väl medveten om att den är "fejk" som du skrev eller "mod" som jag skrev!
För info finns det en kort tråd "in-house" som omhandlar detta ämne;
Fake eller mod?
Sett massor av Seiko mod när nästintill inget är orginal från en Seiko. Det enda som är från Seiko är ett nh35/nh36 verk och möjligtvis tavlan. Är detta klassat som mod verkligen? Det är ju inte en Seiko från grunden? Bara eftermarknads delar och ett nh verk som inte är tänkt till en Seiko...klocksnack.se
Köp-nu-pris 1300 krDet har legat en Rolex i...premium!
Travel-pouch exklusiva klockor
Utropspris: 470 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-06-09 20:25:59. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga klocktillbehör på Tradera.www.tradera.com
Victor borde sälja boxen också ändå när han är igång. Cashen ska in.Det har legat en Rolex i...premium!
Travel-pouch exklusiva klockor
Utropspris: 470 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-06-09 20:25:59. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga klocktillbehör på Tradera.www.tradera.com
Vill han maximera kanske han kan dela upp det på flera försäljningar. Sleeve, ytterbox, innerbox och kudde.Victor borde sälja boxen också ändå när han är igång. Cashen ska in.
Annonser från Victor.111 på Tradera.com
Handla second hand och begagnat från Victor.111 på Tradera. Hållbar shopping på Sveriges största cirkulära marknad, Tradera.comwww.tradera.com
Jag gillar att Sellpy kommer på alla dessa kreativa sätt att väcka någon. Den här är dock next level.
Väckarklocka, Gas safe, Svart
Utropspris: 30 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-08-12 20:55:35. Köp & sälj begagnade & oanvända Väckarklockor på Tradera.www.tradera.com
Det är ju bra att den varnar för alla typer av gaser inom familjenJag gillar att Sellpy kommer på alla dessa kreativa sätt att väcka någon. Den här är dock next level.
Väckarklocka, Gas safe, Svart
Utropspris: 30 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-08-12 20:55:35. Köp & sälj begagnade & oanvända Väckarklockor på Tradera.www.tradera.com
Varför inte sätta ett ännu högre pris när ändå är uppe i det blå... varför inte 309000?Skynda att köpa, nu är det billigt!!
Perfekt som dressare då den även har inbyggd cigarettändare
Fantastiskt bra sätt att reta gallfeber på ett helt forum.Tillbakadragen - Moonswatch Saturn
Jag har själv betalat överpris och förstår inte varför det blir så starka reaktioner? Vill byta en oanvänd Moonswatch mission to Saturn. Vill gärna byta denna mot något roligt. Bytesvärde ligger på 6500-7500kr.klocksnack.se
Herregud, man kan ju tycka att man är rätt tondöv eller bara ignorant om man försöker sälja den här med den prislappen. Att han sedan själv nu hävdar att han lagt ett överpris gör ju knappast saken bättre.Verkar dessutom ha noll koll på reglerna
Håller med men vad är egentligen skillnaden på att begära 150+k för en OP på ett entusiastforum? Kvalitet?Herregud, man kan ju tycka att man är rätt tondöv eller bara ignorant om man försöker sälja den här med den prislappen. Att han sedan själv nu hävdar att han lagt ett överpris gör ju knappast saken bättre.