• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Mr.Eriksson

Cartier
2-Faktor
Bra kurs!

Screenshot_20220426-205108_Blocket.jpg

”Ej fullset”

Konstigt och ha två annonser på Breitlings för rimliga pengar och sedan ha denna för 15’. 🤔
Medlem på blocket sedan april 2022 är ju också lite sketchy
 

Kakerolf

Omega
Hahaha helt sanslöst!
Man skulle kunna tro att personen skulle blivit avstängd vid detta laget med tanke på att hen fått 2st annonser nedtagna redan pga de blivit rapporterade 😅
Väldigt märkligt det där. Jag fick en annonstext reviderad och närmast en varning bara för att ett annat klockmärke än det jag sålde nämndes i texten. Samtidigt får sådana här annonser ligga kvar / läggas upp.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
@TheGuligan jag tror att du fattar att du säljer en fejkklocka? Men om vi antar att du inte gjorde det när du annonserade ut den på KS kanske det borde varit en varningsignal när annonsen försvann. Då skulle du ju kunnat forska i saken istället för att lägga upp på Tradera istället.
Screenshot_20220428-085106.png

Screenshot_20220428-085122.png


Screenshot_20220428-085139.png

Screenshot_20220427-131722.png
 

TheGuligan

Omega
2-Faktor
@TheGuligan jag tror att du fattar att du säljer en fejkklocka? Men om vi antar att du inte gjorde det när du annonserade ut den på KS kanske det borde varit en varningsignal när annonsen försvann. Då skulle du ju kunnat forska i saken istället för att lägga upp på Tradera istället.
Screenshot_20220428-085106.png

Screenshot_20220428-085122.png


Screenshot_20220428-085139.png

Screenshot_20220427-131722.png
Tack för ytterligare "annonsplats" ;-))).

Annonsen är borttagen från Tradera.

Klockan är dessutom såld privat! Köparen, som förresten är "Gnagare", är väl medveten om att den är "fejk" som du skrev eller "mod" som jag skrev!

För info finns det en kort tråd "in-house" som omhandlar detta ämne;

 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för ytterligare "annonsplats" ;-))).

Annonsen är borttagen från Tradera.

Klockan är dessutom såld privat! Köparen, som förresten är "Gnagare", är väl medveten om att den är "fejk" som du skrev eller "mod" som jag skrev!

För info finns det en kort tråd "in-house" som omhandlar detta ämne;

Du skrev "modifierad Seiko" vilket det det ju inte är hur mycket du än försöker mästra mig. Jag hade skämts för mycket för att sälja något liknande och det borde förmodligen du också göra.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Det har legat en Rolex i...premium!

Victor borde sälja boxen också ändå när han är igång. Cashen ska in.
1651177828580.png
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Topp