Ur anus.. ja, jag antar att det finns något slags logik i det. Man förundras onekligen över hur folk håller på.Sista dåren är inte född…
Fast de kanske gör bra pengar på det, vad vet jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ur anus.. ja, jag antar att det finns något slags logik i det. Man förundras onekligen över hur folk håller på.Sista dåren är inte född…
Den som är sugen kan ta den här istället, invigd och klarJag tror det är @Staafens alt-konto.
Aaah skönt att den är Invigd. ..dalklockor växer inte på träd numer! CooltDen som är sugen kan ta den här istället, invigd och klar
Jag är oskyldig denna gång! Däremot hade jag väldigt gärna haft den när jag låg inne som KJ.Jag tror det är @Staafens alt-konto.
Låter suspekt, men visst…Jag är oskyldig denna gång! Däremot hade jag väldigt gärna haft den när jag låg inne som KJ.
Rolex klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Rolex klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Korrekt!Verkar vara fel ref. på den va?
Ska väl vara Rolex 420 Skunkdate Imprecision.
Ganska rejäl prissänkningEngströms Ur i Jönköping är inte Rob Engström
Nu med skottsäkert glas!Verkar vara fel ref. på den va?
Ska väl vara Rolex 420 Skunkdate Imprecision.
Klockoman slätar ut alla frågetecken ;-)
Så generöst?!
HahahaNo date, eller?
Är det här inte en märklig Rolex-försäljning på Tradera?
Länk: https://www.tradera.com/item/1923/542142388/rolex
Ett par av konstigheterna: 1) Klockan säljs under kategorin "Klockor -> Litteratur & kataloger", 2) den skickas oförsäkrat via PostNord, 3) deadlinen är mitt på dagen precis innan en långhelg, och 4) den slumpas ut med ett startpris på blott 9kr.
Är det ett rimligt slutpris för en Rolex Datejust 16030? Är det helt säkert att den är äkta?
Haha!No date, eller?
Klockan kan jag inte uttala mig om, förutom att det (som vanligt) är för dåliga bilder för att avgöra säkert.Är det här inte en märklig Rolex-försäljning på Tradera?
Länk: https://www.tradera.com/item/1923/542142388/rolex
Ett par av konstigheterna: 1) Klockan säljs under kategorin "Klockor -> Litteratur & kataloger", 2) den skickas oförsäkrat via PostNord, 3) deadlinen är mitt på dagen precis innan en långhelg, och 4) den slumpas ut med ett startpris på blott 9kr.
Är det ett rimligt slutpris för en Rolex Datejust 16030? Är det helt säkert att den är äkta?
Fattar inte? Bilderna ser väl ok ut (om målet är en lätt hyvlad DJ). Nog för att man ska vara försiktig men känns som du försöker leta konspirationer.
Det är ett märkligt agerande av säljaren. Säljer man något i den prisklassen bör man se till att varan ligger i korrekt kategori, att försändelsen är ordentligt försäkrad, att sluttiden ligger på en rimlig tidpunkt på dygnet (t ex mellan 20 och 22 på kvällen), och att man utnyttjar alla fem bildmöjligheterna man har rätt till.Klockan kan jag inte uttala mig om, förutom att det (som vanligt) är för dåliga bilder för att avgöra säkert.
Ang. 1) så händer det ibland att folk slinter på datorn och lägger saker i fel kategori.
Ang. 3) så sätts sluttiden till den tid man lägger upp annonsen, så det är i sig inget konstigt. (Man kan välja klockslag mot en extra avgift, annars får man se till att välja när man lägger upp annonsen, något många inte tänker på eller orkar göra.)
Det är ju nästan en no date!No date, eller?
No cyclopse iafDet är ju nästan en no date!
Han är fortfarande igång 2022, med samma produktbeskrivningar som alltid. Hur stor var farmor och farfars klocksamling egentligen? De måste ha suttit på åtminstone några tusen klockor om man ska tro dessa annonser från de senaste 4+ åren.Alla kategorier
Casio G-Shock Herrklocka
350 besökare
Lägg 272 kr eller mer:
- Ledande bud257 kr
- Slutar 25 dec 14:266 dagar 16 tim
- Bud (visa)33 st
kr
Beskrivning
- Frakt
Mer info
- PostNord (18 kr)
- Skick
Begagnat- Betalning
- Klarna - Betala med kort, faktura eller via internetbank
- Swish
- Banköverföring
- Om säljaren
- jaffla (566)
- Betyg: 4,9 av 5
- Säljarens alla annonser
Hejsan!
Hjälper till och sälja av lite klockor som tillhörde min farmor och farfar en gång i tiden.
så åldern varierar mellan 10-50 år på klockorna. har flera annonser ute.
vet inte om dom fungerar, batteriet är dött i dom iaf.
skickas med posten! 18kr.
vid köp av många klockor skickas dom i postens färdiga paket med en fraktkostnad av 55kr.
Hör av er om ni har frågor så ska jag försöka svara på dom så gott jag kan.
Buda gärna på flera annonser.
Obs funktion garanteras ej.
Ansvarar ej för postens slarv!
Lycka till!
Portohöjning 2018
Dela annonsen:
Har du en liknande?
- Publicerad: 2018-12-11 14:26
- Objektsnr: 332766425
- Säljaren ansvarar för att beskrivningen är korrekt.
- Anmäl till granskning
Sälj den här
Köp
Sälj
Kontakt & Hjälp
Rabattkoder
AnvändaravtalIntegritetspolicyCookiesOm TraderaJobb
© 1999-2018 Tradera Sweden AB
Farmor och farfar har haft g-shock !eller inte
Är det Caroline eller Fuad som säljer klockan?
Alltid printscreen! Inte så ”kul” för läsare att klicka på länken sen när annonsen är borta