Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir mkt förvirrad av denna annons...
Lite t ramsigt och 5k dyrare sedan Januari. Ping @Golle_stdDet här är storytelling när det är som bäst.
Det var inte meningen att dra igång en tröttsam diskussion om huruvida något pris inte borde ökat sedan i vintras. Tror vi har testat det med den strösslade Suben, till förmodligen ingens glädje. Tyckte mest det var skoj med en lite annorlunda annons.Tramsigt och 5k dyrare sedan Januari. Ping @Golle_std
Avslutad - Bvlgari 18
Säljer en perfekt sommarklocka Finns i Sthlm eller skickas Ref CH35G Bytes helst cartier Pris 45k Köpt på kaplans Ingen service historik Fler bilder kommer i helgenklocksnack.se
Jag kunde inte bry mig mindre om priset i detta fall. Säkerligen rätt.Det var inte meningen att dra igång en tröttsam diskussion om huruvida något pris inte borde ökat sedan i vintras. Tror vi har testat det med den strösslade Suben, till förmodligen ingens glädje. Tyckte mest det var skoj med en lite annorlunda annons.
Helt rätt. Hade missat att det var någon som fanns här också.Jag kunde inte bry mig mindre om priset i detta fall. Säkerligen rätt.
Men det är information. Samt är inte mer än rätt att pinga den persons vars annons avhandlas.
Mest imponerande är att den blivit såld
En oslipad diamant
Ja, jag känner mig lite lurad som fick stålvariantenLyxig version!
Haha funkade på mig iaf - sträckte mig instinktivt efter grosshandlarbörsen när jag fick den bilden uppmålad för migDet här är storytelling när det är som bäst.
Vad är det tokiga, texten eller att den faktiskt inte är orörd?
"Den är inte slipad utan orörd"......
Ja den har väl definitivt fått sig en o annan snyting under slipmaskinen? Går knappt att avläsa "speedmaster" på bakboetten. Därtill väldigt avrundade kanter på bakboetten.Vad är det tokiga, texten eller att den faktiskt inte är orörd?
Inte en aning. Svårt att se på de dåliga bilderna.Ja den har väl definitivt fått sig en o annan snyting under slipmaskinen? Går knappt att avläsa "speedmaster" på bakboetten
Mycket osannolikt att vanligt användare kan ligga bakom den typen av slitage eller?Inte en aning. Svårt att se på de dåliga bilderna.
Men det är inte ovanligt med slitage av användning där. Klockan har ändå 56 år på nacken.
Många sjöhästar har försvunnit efter användning, bara se på gamla 50 tals seamaster, så inte alls omöjligt att speedys har samma fenomen. Behöver intr betyda att det är riddarutrustning under som skavt bortMycket osannolikt att vanligt användare kan ligga bakom den typen av slitage eller?
Skulle kräva att han burit klockan ovanpå sin riddarutrustning
Absolut, förnekar inte att flitigt användande och årens gång sätter sin prägel.Många sjöhästar har försvunnit efter användning, bara se på gamla 50 tals seamaster, så inte alls omöjligt att speedys har samma fenomen. Behöver intr betyda att det är riddarutrustning under som skavt bort
Exv Perlons är ju ett sattyg
Faktum är att den ÄR gjord av dem.https://www.blocket.se/annons/stockholm/ulysse_nardin_chairman/100995972
Aldrig sett nått liknade
Kan omöjligt va nått som ulysse själva gjort?
Ja jag tillfogade mig den vetskapen nu också ganska cooltFaktum är att den ÄR gjord av dem.
Den här klockan marknadsförs som oanvänd:
Bell & Ross Vintage (Submodel)
21 900 kr
Bell & Ross 123s00207 Vintage Unworn New Old Stock Automatic 39mm säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 22 597 kr
Bell & Ross Vintage Annons: 22 597 kr Bell & Ross 123s00207 Vintage Unworn New Old Stock Automatic 39mm, Stål; Automatisk; Skick Oanvänd; År 1998; Lokalisering: Storbritannien, Manchesterchrono24.app
Jag ser dock både en ding på bandhornet samt skavmärken på läderbandet. Försäljaren verkar seriös dock... Märkligt.
Jo jag menar det. Det är uppenbart. Hur fan tänkte säljaren, som ändå har finfina referenser?Räcker ju med att kolla grova hugg i luggarna för att säga att så inte är fallet.
Jo jag menar det. Det är uppenbart. Hur fan tänkte säljaren, som ändå har finfina referenser?
Har inget med designen att göra det är Trustpilot omdömmet på klockorna. Viktig del i marknadsföringenJag hade ingen aning om att Longines Spirit hämtat sin inspiration från Ur & Penn och deras anrika märke Moretime
Original
Homage