Haha! Men vafan, ganska underskattat grepp ändå? Wristshots i all ära- men de målar ju inte alltid hela bilden!Varken blocket eller tokig annons.
Men jag fann den lite skoj.
Alla väsentliga mått fick dom med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Men vafan, ganska underskattat grepp ändå? Wristshots i all ära- men de målar ju inte alltid hela bilden!Varken blocket eller tokig annons.
Men jag fann den lite skoj.
Alla väsentliga mått fick dom med.
39mm stål DJ för 155K
Slog du till?Bra pris ändå - passa på!
Slog du till?
Fel med citeringen… Ja ni fattar.Nae - jag har redan två subbar. Väntar på en vintage Daytona för ungefär samma peng. Hoppas det dyker upp en snart!
Det är som tinderprofiler där bilden är på flera personer samtidigt. Vem är kvinnan med stort K? Eller i detta fall klockan.
Jag undrar genuint hur människan som lägger upp detta tänker, "jah men det här blir bra, riktigt bra lockande annons, nu tar jag hem mig en kosing"
Han hade nog gått på flaskan med stort F...Jag undrar genuint hur människan som lägger upp detta tänker, "jah men det här blir bra, riktigt bra lockande annons, nu tar jag hem mig en kosing"
Markus B är en skön kille
Han ändrade dock ”nyskick” till ”fint skick” efter vårt samtal
Men funkar stereon? Den fokuserar jag på!Att jag inte tänkte på det när jag sålde min gamla bil!
"Alltså, det går ju att byta bromsar, laga rosten, köpa en ny AC kompressor och lacka om den så blir den i nyskick.
Jag fokuserar på själva innertaket "
Men funkar stereon? Den fokuserar jag på!
Tack för den! Vilken jävla papphatt.Fick det här meddelandet från en snubbe som trissat upp en av mina auktioner..
Tradera ja. Vet inte vad jag kan göra men det dryga är att priset är så orimligt högt nu att även om det är tre dagar kvar på auktionen så är chansen obefintlig att någon bjuder över honom.Tack för den! Vilken jävla papphatt.
Kan man som säljare göra nåt eller är det bara att acceptera fakta och börja om med ny auktion? Är det Tradera vi pratar om?
Tradera ja. Vet inte vad jag kan göra men det dryga är att priset är så orimligt högt nu att även om det är tre dagar kvar på auktionen så är chansen obefintlig att någon bjuder över honom.
Nu har jag inte sålt på Tradera på ett bra tag, men för att slippa avgiften krävs att man lämnar ett negativt omdöme på vinnaren och startar om auktionen. Man kan också erbjuda den med näst högst bud att köpa varan, men det har åtminstone tidigare varit lite slirigt regelmässigt (man får inte sälja till någon annan än vinnaren men samtidigt är det ingen av parterna som är intresserade av att rapportera det).Tack för den! Vilken jävla papphatt.
Kan man som säljare göra nåt eller är det bara att acceptera fakta och börja om med ny auktion? Är det Tradera vi pratar om?
Nej, om vinnaren backar ur (vilket han egentligen inte ska kunna göra, men ändå...) så får man sälja till näst bästa budgivare om man vill. Dennes näst bästa bud är dock inte längre bindande, så han kan avstå om han vill.Nu har jag inte sålt på Tradera på ett bra tag, men för att slippa avgiften krävs att man lämnar ett negativt omdöme på vinnaren och startar om auktionen. Man kan också erbjuda den med näst högst bud att köpa varan, men det har åtminstone tidigare varit lite slirigt regelmässigt (man får inte sälja till någon annan än vinnaren men samtidigt är det ingen av parterna som är intresserade av att rapportera det).
Gott! Då blir situationen lite mindre sur.Nej, om vinnaren backar ur (vilket han egentligen inte ska kunna göra, men ändå...) så får man sälja till näst bästa budgivare om man vill. Dennes näst bästa bud är dock inte längre bindande, så han kan avstå om han vill.
Jag hittar inget sätt att kontakta personen som har det näst högsta budet. Tradera är ovilliga att hjälpa till i sådana situationer.Nej, om vinnaren backar ur (vilket han egentligen inte ska kunna göra, men ändå...) så får man sälja till näst bästa budgivare om man vill. Dennes näst bästa bud är dock inte längre bindande, så han kan avstå om han vill.