Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant. Någon lyckades översätta 1 av 5 ord? Google translate klarar nog alla 5.Oklar rubrik
Jag gillar också formuleringen ”i guld silverfärg 18kg guld utan problem” 18kg guld för 220’ måste ändå anses som ett kap ?Oklar rubrik
Jag gillar också formuleringen ”i guld silverfärg 18kg guld utan problem” 18kg guld för 220’ måste ändå anses som ett kap ?
Haha sant, ingen risk för hairlines i alla fall. Har man väl lyckats få upp armen på skrivbordet orkar man inte förflytta denExakt! Sen är han väl också lite väl optimistisk.
Att bära 18kg silversprayat guld runt handleden en hel dag skulle jag nog se som ett problem i alla fall
Dörrvaktens onoff flickvän.
Lika praktiskt som ett mekaniskt armbandsur. Tror mest det handlar om det materiella och hantverket.Tycker det säljs mycket knivar på Lifestyle - alltså inte köksknivar utan mindre knivar som fälls ihop. Personligen har jag aldrig haft en kniv i fickan men lever samtidigt i en rätt urban miljö. Min fråga är om det är vanligt att ha en ihopfällbar kniv? Var är den praktiska applikationen? Jakt?
En liten fickkniv är ett måste i vardagen!Tycker det säljs mycket knivar på Lifestyle - alltså inte köksknivar utan mindre knivar som fälls ihop. Personligen har jag aldrig haft en kniv i fickan men lever samtidigt i en rätt urban miljö. Min fråga är om det är vanligt att ha en ihopfällbar kniv? Var är den praktiska applikationen? Jakt?
Ja det var en relativt rolig och förhoppningsvis ärlig annons.Skön lirare.
Ja det var en relativt rolig och förhoppningsvis ärlig annons.
det tycker nog alla andra här i tråden också som klickar på länken när annonsen är borttagen sen
ALLTID PRINTSCREEN!!
Lite av en tragikomedi detta, men har en känsla av att annonsen är ''för bra för att vara sann''.
Eller hur... det finns nog inget kvitto på överlåtelse inom familjen direkt och godtros förvärv hade väl inte funkat ens när det var judiskt gällande. Här kan man ju tro diverse saker men kommer exet med Cert och kvitton och vill ha tillbaka klockan kan det nog bli lite svettigt.Mm, skulle det mot förmodan stämma känns det som upplagt för problem när ex-frun kommer med kvitto, box och cert och undrar var f-n hennes Rolex har tagit vägen
Eller hur... det finns nog inget kvitto på överlåtelse inom familjen direkt och godtros förvärv hade väl inte funkat ens när det var judiskt gällande. Här kan man ju tro diverse saker men kommer exet med Cert och kvitton och vill ha tillbaka klockan kan det nog bli lite svettigt.
Nu är det här förvisso snarare falsk marknadsföring än fake, men trist att Kaplans som ändå ska ha kunniga människor säljer ut sig så här..
Tiffany har inget med färgen på klockan att göra, visst att den felaktigt i folkmun kallas för det är en sak (trots att färgen inte stämmer) men de har inte kollaborerat med Rolex gällande OP:n över huvud taget..
Intressant. Någon lyckades översätta 1 av 5 ord? Google translate klarar nog alla 5.
Jag hade ingen aning om att Longines Spirit hämtat sin inspiration från Ur & Penn och deras anrika märke Moretime
Original
Homage
Stukade hjärnan av att läsa detta
Skulle aldrig gå utanför dörren utan fickkniv. Testa. Tror du blir förvånad över hur ofta du får användning för den. #lptTycker det säljs mycket knivar på Lifestyle - alltså inte köksknivar utan mindre knivar som fälls ihop. Personligen har jag aldrig haft en kniv i fickan men lever samtidigt i en rätt urban miljö. Min fråga är om det är vanligt att ha en ihopfällbar kniv? Var är den praktiska applikationen? Jakt?
Det är ganska sällan jag själv får tanken ”åh, nu skulle jag haft en fickkniv”Skulle aldrig gå utanför dörren utan fickkniv. Testa. Tror du blir förvånad över hur ofta du får användning för den. #lpt