Tröttnat och vill ta hem vinstenHögst oklart hur mycket den här karaktären tror sig kunna plocka ut i vinst från "investeringen".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröttnat och vill ta hem vinstenHögst oklart hur mycket den här karaktären tror sig kunna plocka ut i vinst från "investeringen".
"Ta min vinst"... Jösses vad alla har blivit klippare nu...Högst oklart hur mycket den här karaktären tror sig kunna plocka ut i vinst från "investeringen".
”Helguld”Buy 1 get 1 free på deras hemsida för ca 3000 kr.
Visserligen inte helguld som den där badboyen, men snyggare kombinationer.
Heads up, var försiktig med denna. Förde över pengar för en klocka då allt kändes legit, efter en stund så hör han av sig med att han vill avbryta affären då han hade fått högre bud. Varpå jag svara att han får skicka tillbaka mina pengar, det är där han börjar krångla och hittar på ursäkter. Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Klockor https://www.blocket.se/annons/dalarna/klockor/102082025
Inga pengar än, väntar fortfarande. Luktar scam, se dm.Har du fått pengarna tillbaka ?
Har en polare som verkar ha bjudit på klockorna , har du någon status ?
Hahahahah
Man blir ju bara rent ut sagt förbannad.
Kanske var Rolle på köpet?
Dogge cyklade som aldrig förrKanske var Rolle på köpet?
ja jävlar, den annonsen i kombo med svaren tack
Sannolikt en av dem som säljs på Wish och Alibaba. Kostar ett par hundra och går knappt att se skillnad på dem.Betyder det här att hypen är över?
Hiss???Älskar välskrivna och något tydliga annonser. OK- ???
Älskar välskrivna och något tydliga annonser. OK- ???
One of a kind.Hiss???
Solitt guld i länken alltså, men lite längre ner i texten rostfritt stål... Klipper och klistrar man in texter lite på måfå i annonser eller?Älskar välskrivna och något tydliga annonser. OK- ???
Kan inte sluta skratta. Ok-??Älskar välskrivna och något tydliga annonser. OK- ???
Visserligen att majuskelskrift var hett back in the days, men i skriven text i dagens digitala sammanhang gör väl bara allt värre, speciellt i en annons? Ok- ???Kan inte sluta skratta. Ok-??
Inte så konstigt då armbandsur är förbjudna att bära i tjänst för många i vården. Jag har en moddad g-shock i bröstfickan eller i benfickan.Äntligen har Tradera skapat en egen avdelning för sjuksköterskeklockor. Som jag väntat på att denna genre ska bli mainstream.
Stackars säljare! Maken till jobbig köpare får man leta efter.