tradera :
Inga bud på denna klocka med det ovanliga namnet på tavlan : )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tradera :
Inga bud på denna klocka med det ovanliga namnet på tavlan : )
Hahah vi får hoppas det börjar produceras fler klockor snart igen
Blev en prisjustering tack och lov!
Ok, ärlig fråga:Äntligen under list
Den ser bara liksom fel ut. Men kan väl säga boetten och länkens bredd vid boetten som definitivt inte är 21mm på denna. Hur länken smalnar av... sen blir det mindre detaljer. Har man glott tillräckligt på bilder av den äkta varan så får man en bra känsla även om man inte har eller har haft modellen ifråga. Den här behöver vi inte dividera om men det finns dom som är riktigt svåra! Bildsök 126610LV och jämför själv. Rolex kan vara knepiga tycker jag själv och då avstår jag att kommentera, är klart bättre på Omega. Annonsen borttagen (av Blocket får man hoppas och inte att den är såld).Ok, ärlig fråga:
Förutom att priset ligger på ca 30-50% av vad motsvarande klocka säljs för på t.ex C24 (vilket är fishy i sig) samt att det inte är en GMT Master II (som det står på dokumentet bakom).... om ni BARA tittar på klockan - kan man (och i så fall hur) se att det är en fejk-klocka?
Tack för bra svar!Den ser bara liksom fel ut. Men kan väl säga boetten och länkens bredd vid boetten som definitivt inte är 21mm på denna. Hur länken smalnar av... sen blir det mindre detaljer. Har man glott tillräckligt på bilder av den äkta varan så får man en bra känsla även om man inte har eller har haft modellen ifråga. Den här behöver vi inte dividera om men det finns dom som är riktigt svåra! Bildsök 126610LV och jämför själv. Rolex kan vara knepiga tycker jag själv och då avstår jag att kommentera, är klart bättre på Omega. Annonsen borttagen (av Blocket får man hoppas och inte att den är såld).
Kan man se sånt?Sen skulle jag känna att det känns lite ”suspekt” med ett blocketkonto som skapades alldeles innan annonsen kom upp och att säljaren inte valde att legitimera sig med Bank-Id vid registrering.
Kan man se sånt?
Frederique Constant Smartwatch Ladies Vitality FC-286N3B6B | Chrono24
Encuentre el Frederique Constant FC-286N3B6B en Chrono24 - La plataforma de compraventa líder en relojes de lujo.www.chrono24.es
Finns det nåt roligare än bilder som ska visa att klockan i fråga faktiskt existerar och ska matcha klockslaget? Alltså på detta vis:
Åh, tack för informationen! Superbra att kunna se om de verifierat sig!Syns under uppgifter om säljaren i annonsen tog en printscreen här från en Andreas. Förr stod det månad och år man registrerade sig. Kanske de tagit bort månad nu
Åh, tack för informationen! Superbra att kunna se om de verifierat sig!
Absolut, anmälde direkt efter printscreenÄr väl dessutom superfejk den där
Det är alltid nåntingJag bor i ett mindre samhälle och här dyker det ofta upp iPhones på Blocket som är flera tusen för billiga.
Från konton reggade 2022.
Konstigt nog får man aldrig komma och kolla utan ska swisha 1000kr så håller de telefonen åt en
Blocket brukar radera både konto och annons om man anmäler.
Känns som vissa inte ens vill ha sina klockor sålda på Blocket - har legat en (vanlig, ej silver/brons mm) BB58 till salu för över 45k i snart ett år där nu
Bra j-vla översaftigt pris också
I Pajala förstås. Övre Norrland måste ha planetens högsta Rolex/capita.
Blir bara less….