Hur menar du? Tycker själv det ser standard utBara jag som tycker denna tavla ser konstig ut? Kladdig text ?
Kontra denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur menar du? Tycker själv det ser standard utBara jag som tycker denna tavla ser konstig ut? Kladdig text ?
Kontra denna
Om man zoomar in tavlan så ser den svarta texten kladdig utHur menar du? Tycker själv det ser standard ut
Den där hade jag hållit mig långt borta från. Bara att titta på exempelvis E och L i SUPERLATIVE så blir det väldigt tydligt att det inte är korrekt.Bara jag som tycker denna tavla ser konstig ut? Kladdig text ?
Kontra denna
Jo det ser väldigt skumt ut faktiskt.Den där hade jag hållit mig långt borta från. Bara att titta på exempelvis E och L i SUPERLATIVE så blir det väldigt tydligt att det inte är korrekt.
Nej nu i närmare blick ser det ju rent ut sagt förjävligt ut.Jo det ser väldigt skumt ut faktiskt.
Samtidigt fick jag upp flera olika tiffany tavlor med olika designs, varpå vissa såg lite kladdiga ut.
Men känns ju inte så Rolex.
Kolla på Rolex egna bilder, från deras hemsida. Dessa är garanterat äkta och ger en bra referensram för hur det ska se ut. Så fort man jämför med andra bilder från nätet så finns risken att man jämför två kopior. Trycket på bilderna du visade är alldeles för kladdigt och dåligt gjort.Jo det ser väldigt skumt ut faktiskt.
Samtidigt fick jag upp flera olika tiffany tavlor med olika designs, varpå vissa såg lite kladdiga ut.
Men känns ju inte så Rolex.
Tycker Rolexkronan vid kl 6 ser off ut med, troligtvis fakeOm man zoomar in tavlan så ser den svarta texten kladdig ut
Skulle inte förvåna mig om detta är ett resultat av processen som tar den råa bilden från mobilens kamerasensor och skapar en komprimerad PNG/JPEG. Vissa telefoner har en karakteristik "mjuk" ton när de tar bilder, ofta vissa Android-telefoner.Om man zoomar in tavlan så ser den svarta texten kladdig ut
Rolex har ändrat till fetare text och lite annan font. Men minns inte exakt när i tid det skedde.Bara jag som tycker denna tavla ser konstig ut? Kladdig text ?
Kontra denna
Snacka om att vara ute i rymden... skulle säga att det är en sisådär 170-200k för mycket. "Skambud o dyl blockeras." Och vad har hänt med tavlan?
Dessutom innan dess varit ute på Tradera dessförinnan och inte lyckats få 105k...
Omega Seamaster Railmaster CK2914-6 Lollipop armbandsur med OMEGA Extract o Box
Pris: 199200 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Bara en bild i annonsen nu. Den såg inte lika kladdig ut men varningstecken att säljaren tagit bort bilder.Bara jag som tycker denna tavla ser konstig ut? Kladdig text ?
Kontra denna
Den största red-flagen för mig är hur dåligt personen skriver. Känns som att hon verkligen vill att någon ska betala en ”deposition” också.Inte träffas.....
Bara skicka klockan med värdefrakt..
Känns väl sådär att köpa osett av en okänd för 200K plus
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph 44MM https://www.blocket.se/annons/skane/audemars_piguet_royal_oak_offshore_chronograph_44mm_/106995152
Den största red-flagen för mig är hur dåligt personen skriver. Känns som att hon verkligen vill att någon ska betala en ”deposition” också.
Skärmdumpar här:Inte träffas.....
Bara skicka klockan med värdefrakt..
Känns väl sådär att köpa osett av en okänd för 200K plus
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph 44MM https://www.blocket.se/annons/skane/audemars_piguet_royal_oak_offshore_chronograph_44mm_/106995152
”Möts inte pga risken av att få falska sedlar” följt av ” Accepterar inte kontanter”Skärmdumpar här:
Intressant text. Det är nog viktigt att slå till innan någon annan hinner före.
Fejk låter ju så tråkigt...Är det jag som missupfattat något här men innebär inte aftermarket i princip fejk? Annons från c24.
Skärmdumpar här:
Intressant text. Det är nog viktigt att slå till innan någon annan hinner före.
Finns mycket skojare på blocket…"Klockan funkar" haha... Lättavläst tid!
Nåt lurt är det...
NeNåt lurt är det...
@Staafen hade inte du köpt en på hemsidan?Nåt lurt är det...
Hahah. Att folk som lurar är whitetrash är uppenbart, men alltid lika komiskt när dom ska göra en sån enkel grej som att blåsa någon- men dom är såpass dumma att dom inte ens klarar av det. Tragiskt och komiskt.Nåt lurt är det...