• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

image.jpg

Hahaha jag dööör

Varning! Så här lyder texten:

Säljer min fina Rolex Datejust som är i toppskick.Värderade den för en v sedan och pantbanken värderade priset till ca 35 000kr.Modell:116200/23Serienummer: V25XXXXKlockan är från 2008. Klockan är 36mm i diameterSafirglas, svart urtavla med romerska siffror.cert o box följer givetvis med.Vinnaren sätter in pengar på mitt konto inom 5 dagar, ej paypal då min fru blivit lurad flera gånger genom det.Klockan är redan packad och jag åker på semester så det är min son som kommer skicka iväg klockan så fort jag har pengarna på mitt konto. Därför finns ingen möjlighet till avhämtning. Vv respektera detta innan du budar.

http://www.tradera.com/item/190209/214016073/rolex-datejust-i-mycket-fint-skick-

Jävligt
Genomskinligt. Säljaren har dessutom bara genomfört 3 köp varav alla är mellan 12-150kr

Säljer min fina Rolex Datejust som är i toppskick.Värderade den för en v sedan och pantbanken värderade priset till ca 35 000kr.Modell:116200/23Serienummer: V25XXXXKlockan är från 2008. Klockan är 36mm i diameterSafirglas, svart urtavla med romerska siffror.cert o box följer givetvis med.Vinnaren sätter in pengar på mitt konto inom 5 dagar, ej paypal då min fru blivit lurad flera gånger genom det.Klockan är redan packad och jag åker på semester så det är min son som kommer skicka iväg klockan så fort jag har pengarna på mitt konto. Därför finns ingen möjlighet till avhämtning. Vv respektera detta innan du budar.

http://www.tradera.com/item/190209/214016073/rolex-datejust-i-mycket-fint-skick-

Jävligt
Genomskinligt. Säljaren har dessutom bara genomfört 3 köp varav alla är mellan 12-150kr
ImageUploadedByTapatalk1408984707.174641.jpg

Jävligt
nu har någon krake budat 10.....sjukt

Jag anmälde den men känns som att chansen att Tradera tar bort annonsen är liten.

Jag skulle bli förvånad om Tradera tog bort den. Kan man inte visa på att bilderna är stulna från en annan annons eller liknande så är det nog svårt. Visst att texten är genomskinlig, men det som står skulle ju kunna vara sant. Man får helt enkelt hoppas att folk har vett nog att inte sätta in några pengar, men det är nog också att hoppas på för mycket.

Stora frågan är hur en epa för 330k ser ut :)

hehe.. snacka om att ha rik farsgubbe, som kommer hem med en rolle för 330tkr i födelsedagspresent, men sonen ville ha en epa :)
Vi får hålla utkik på Aftonbladet efter en solskenshistoria där en grabb bytte bort sin älskade epa mot en rolle (det gäller att ha rätt bytesvärde, och den får inte vara samma som försäljningsvärde) hehehe :) :)

Klockan har uppvridning kvarts.

Glaset är gjort av glas.

Klockan har sekundvisningszon.....WTF???

Länken är av brunt läder.

Väldigt snygg och klocka, passar i stort sett vem som helst.

http://www.tradera.com/item/190110/213834993/breitling-military

Läste igenom annonsen en gång till. Helt hysteriskt rolig.
"glaset är av glas" - jaha.
Jag rekommenderar att läsa beskrivningen först och sen titta på bilderna. "sekundvisningzon" - okej den har subsecond. Nähe det var det visst inte.

Börjar nog bli lite trött..

Läste igenom annonsen en gång till. Helt hysteriskt rolig.
"glaset är av glas" - jaha.
Jag rekommenderar att läsa beskrivningen först och sen titta på bilderna. "sekundvisningzon" - okej den har subsecond. Nähe det var det visst inte.

Börjar nog bli lite trött..

Skönt att den har glas, jag är så trött på klockor som har glas som inte är glas, ett riktigt antiklimax. :rage:

Tillbaka
Topp