MrPlow
Silver
Skönt med ärliga skurkar.
Ej äkta kopia? Så en falsk kopia???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt med ärliga skurkar.
Gör ej det, taskigt. Om nu många kunniga här misstänker att det är en bedragare, kan man inte varna den som budat. "Har aldrig handlar på Tradera där av min fråga"Do it.....Do it
Man får anmäla annonsen till tradera så de tar bort den. Att Haga budgivare ger ju inte så mycket eftersom det kan komma en ny budgivare när som helst.Gör ej det, taskigt. Om nu många kunniga här misstänker att det är en bedragare, kan man inte varna den som budat. "Har aldrig handlar på Tradera där av min fråga"
Vilket engagemang haha..ska man skratta eller bli förbannadVad tycker du om denna förstklassiga annonsen
En riktigt dålig fakesubNu kollar jag från telefonen o kan inte zooma på bilden men tycker det står submariner på tavlan?
Nu kollar jag från telefonen o kan inte zooma på bilden men tycker det står submariner på tavlan?
Bubblan förstorar ju inget.... Fel länk, fel vinkel på innerringen....Eh, ja. Plus datumbubblan.,, Så, nej. Det är ingen SD. Tvivlar dock på att det är en Rolex öht. Och vad är det för länk?
Bubblan förstorar ju inget.... Fel länk, fel vinkel på innerringen....
Klockan har uppvridning kvarts.
Glaset är gjort av glas.
Klockan har sekundvisningszon.....WTF???
Länken är av brunt läder.
Väldigt snygg och klocka, passar i stort sett vem som helst.
http://www.tradera.com/item/190110/213834993/breitling-military
En riktigt dålig fakesub
Eh, ja. Plus datumbubblan.,, Så, nej. Det är ingen SD. Tvivlar dock på att det är en Rolex öht. Och vad är det för länk?
Ser ju typ ut som ny, men äckligt gula index? Känns tokfejk!Ja jag såg den precis och tyckte även jag att index var lite kyckling-gula. Kanske en påskvariant?
Boxen ser väääääldigt Thailand ut också.
Vad tycker du om denna förstklassiga annonsen
Glöm inte att ta skärmdumpar på annonserna så alla kan läsa dem sen
70 bud.
Vilket skämt!Hahahahahaaaaa!
Att han alltid lyckas vara så dryg... "Vet ni inte vad det är så googla era puckon", typ.Nu fick Ronnie äntligen till det! ^^
Att han alltid lyckas vara så dryg... "Vet ni inte vad det är så googla era pucko än", typ.
Han har koll, men den konstant gnälliga gubbigheten lyser igenom som vanligt. Älskar surgubbar.Undrar om första annonsen med SD bilden bara var ett misstag eller om personen verkligen är helt blåst