Han har koll, men den konstant gnälliga gubbigheten lyser igenom som vanligt. Älskar surgubbar.
Varför läggar han upp en bild på en SD i en LV annons då?^^ Kolla Compiss inlägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har koll, men den konstant gnälliga gubbigheten lyser igenom som vanligt. Älskar surgubbar.
Han klantade sig väl antar jag.Varför läggar han upp en bild på en SD i en LV annons då?^^ Kolla Compiss inlägg.
Varför läggar han upp en bild på en SD i en LV annons då?^^ Kolla Compiss inlägg.
Slarv. Skulle tro att han vet skillnaden...
Ni verkar känna Ronnie väl...
Inte alls. Har aldrig träffat eller handlat av honom. Men han är ju inte direkt nybörjare.
edit: sök lite på typ "Ronnie i Kil" här på forumet, systerforumet och google.
Jag känner inte säljaren, och har varken gott eller ont att säga om honom. Men, priset?Nu fick Ronnie äntligen till det! ^^
Jag känner inte säljaren, och har varken gott eller ont att säga om honom. Men, priset?
Är det ett så enormt andrahandsvärde på Rolex, eller är 2004:an en speciell årgång som är extra het? Ny i butik ligger de väl på runt 65´, det känns billiga pengar för att få en ny klocka med garanti etc.
Hahahahahaaaaa!
Tveksam säljare.Aha, skön lirare
Grymt att garantin gäller i två år men löper ut mars 2015.
Troligtvis men lite vilseledande med den texten han har.Han köpte den i mars 2013.....eller...?
Jag känner inte säljaren, och har varken gott eller ont att säga om honom. Men, priset?
Är det ett så enormt andrahandsvärde på Rolex, eller är 2004:an en speciell årgång som är extra het? Ny i butik ligger de väl på runt 65´, det känns billiga pengar för att få en ny klocka med garanti etc.
Mmm 2004 med flat four sticker iväg. Tror han får vad han begär.Fast Kermit (16610LV) säljs ju inte längre. Du tänker på Hulken (116610LV). Och som någon sagts så är väl 2004 "rätt" år för en Kermit och flat four-bezeln ytterligare lite mer ovanlig.
Men rätt pris sätts av marknaden.
"Så vill du ha nått billigare kan du köpa skräp från Kina som trillar sönder efter 1 vecka." [emoji38]
Värsta jag hört är en kille som försökte kränga en Tag Heuer som inte var falsk, utan denna var minnsann gjord "svart" efter arbetstid hos Tags riktiga fabrik. Därav saknat certBlir ju bra sugen på att ringa upp och fråga om killen har alla hästar hemma.. han sitter ju och skryter med sin "välgjorda" kopia.. HAH.. jävla pajjas
"Så vill du ha nått billigare kan du köpa skräp från Kina som trillar sönder efter 1 vecka." [emoji38]
Hehe, det nya är alltså att ha kopior från Singapore och se ner på kopior från Kina! Nackskott tack!Blir ju bra sugen på att ringa upp och fråga om killen har alla hästar hemma.. han sitter ju och skryter med sin "välgjorda" kopia.. HAH.. jävla pajjas
Tror inte det sitter ett ETA valjoux 7750 i den klockan. Många hävdar det sitter i deras kopior men ofta är det kopior på ETAs urverk och någon billigare kinesiskt variant.
Värsta jag hört är en kille som försökte kränga en Tag Heuer som inte var falsk, utan denna var minnsann gjord "svart" efter arbetstid hos Tags riktiga fabrik. Därav saknat cert
Rolexboxen är tvärfejk.