Är då en öppen auktion rätt ställe kan man fråga sig? En överoptimistisk förhoppning kring en hög lägstanivå på en auktionssite känns skevt.När man sätter sitt eget reservationspris i efterhand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är då en öppen auktion rätt ställe kan man fråga sig? En överoptimistisk förhoppning kring en hög lägstanivå på en auktionssite känns skevt.När man sätter sitt eget reservationspris i efterhand.
Haha, ytterst tveksamt om Tradera tycker att det där är ok. Dock lär han väl inte skicka klockan hur som när den går billigare.När man sätter sitt eget reservationspris i efterhand.
Pajas. Jag anmälde annonsen. Lär väl landa i att han vägrar skicka klockan och får ett dåligt omdöme. Sen får han väl lägga upp den igen med reservationspris.Haha, ytterst tveksamt om Tradera tycker att det där är ok. Dock lär han väl inte skicka klockan hur som när den går billigare.
Verkligen prutat och klart.Se till att vara snabba om ni ska slå till
Kan bara fantisera om vad de tog för det... Vet vad de tar för vanliga Reduced och det är INTE billigt.Kul att åka på den näpna lilla servicen
Hade gärna köpt lite servicekänsla...Kul att åka på den näpna lilla servicen
Var ju alla tiders, och en bil på köpet... Är det någon som känner igen den här referensen?
... Är det någon som känner igen den här referensen?
Ingen mercedesvisare... Är det någon som känner igen den här referensen?
GråtskrattemojiConfidence is king! (Någon typ av rekord ändå?)
Confidence is king! (Någon typ av rekord ändå?)
Länk och skärmklipp. Blir svårt att gissa, och försvinner annonsen finns det inget att referera till.Vet inte om det redan varit uppe men det ligger en annons på Blocket med en TT Sub 126613LN där första bilden i boxen ser rätt ut för mig men wristshot-bilden (bild 6) ser ut som en 116613LN. Tänker på Rolexkronan mellan Swiss och Made som saknas i bild 6. Yrar jag?
Vet inte om det redan varit uppe men det ligger en annons på Blocket med en TT Sub 126613LN där första bilden i boxen ser rätt ut för mig men wristshot-bilden (bild 6) ser ut som en 116613LN. Tänker på Rolexkronan mellan Swiss och Made som saknas i bild 6. Yrar jag?
Inte samma klocka. Du har rätt.
Tack för uppmaningen, har du insyn på ett rimligt pris för just denna?Den där kan du köpa över disk hos i princip alla Ads @grujo finns inget premium i den modellen och tavlan öht.
Säljes - Rolex Datejust 126200 PB
Säljer min Datejust 36 på förmån för större klocka, byten är intressanta, dock önskas något större än 36. Pris: 86000:- (listpris 88.5) Nytt pris 85.5k *Uttagen 2024-01-20 *Fullset med allt som ingick vid köp, inkl köpeskvitto *Fungerar som den ska, använd vid ca 20 tillfällen *Nyskick utan...klocksnack.se
Runt 80 eller strax över skulle jag säga.Tack för uppmaningen, har du insyn på ett rimligt pris för just denna?