Snygga Regal kör även copy-paste på andra klassiker.... endast 498 kr.Det här var något nytt och fräscht. Att Ur&Penn är så innovativa på sin designavdelning hade jag inte en aning om…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga Regal kör även copy-paste på andra klassiker.... endast 498 kr.Det här var något nytt och fräscht. Att Ur&Penn är så innovativa på sin designavdelning hade jag inte en aning om…
Jag kan faktiskt erkänna att jag känner en viss skadeglädje för de as som plockar ut ENBART för att flippa med förtjänst och har noll och ingen ambition till att faktiskt bära klockan själv. Hoppas de gör en förlustaffärDagarna då man kan plocka ut en tvåtons Rolex till list och flippa den samma dag med förtjänst är nog över. Blir en kalldusch för många.
Bra att de skriver ut namnet på AD:n ocksåDagarna då man kan plocka ut en tvåtons Rolex till list och flippa den samma dag med förtjänst är nog över. Blir en kalldusch för många.
Kan knappast flippa den med förtjänst förutsatt att han betalt list då såklart. Billigaste på blocket ligger för 165’Flippa lär han kunna göra, kanske med vinst också. Men 50-200% vinst tiderna är över. Skönt!
Instämmer! Hade aldrig betalat premium för något ur. Köper jag andrahand ska det vara ordentlig rabatt mot listpriset. Skippar hellre klockan ifråga annars. Känslan av att känna mig lite lurad är alldeles för stark annars.Jag kan faktiskt erkänna att jag känner en viss skadeglädje för de as som plockar ut ENBART för att flippa med förtjänst och har noll och ingen ambition till att faktiskt bära klockan själv. Hoppas de gör en förlustaffär
Det där går väl att vrida och vända på hur man vill, personligen betalar jag hellre premium och köper direkt om det är något jag verkligen vill ha än att vänta flera år för att kanske få köpa något.Instämmer! Hade aldrig betalat premium för något ur. Köper jag andrahand ska det vara ordentlig rabatt mot listpriset. Skippar hellre klockan ifråga annars. Känslan av att känna mig lite lurad är alldeles för stark annars.
Absolut! Säger inte att du gör fel men för mig hade det inte funkat. Jag har det jag behöver, tillskott är så klart kul men tänker inte betala nån mellanhand pengar för att hämta ut det från butiken åt mig.Det där går väl att vrida och vända på hur man vill, personligen betalar jag hellre premium och köper direkt om det är något jag verkligen vill ha än att vänta flera år för att kanske få köpa något.
Haha, underbart. Tror mitt nya användarnamn kommer att bli ”Brus Lee”Tycker ändå passformen på ändlänkarna är riktigt bra på denna ”Brus Lee”
Låter som en Norsk porrskådis!Haha, underbart. Tror mitt nya användarnamn kommer att bli ”Brus Lee”
Ja det är ju tur att själva klockan fungerar!Fungerar bra i övrigt
Fre 16 feb ?Fungerar bra i övrigt
Annonsens slutdatum.Fre 16 feb ?
Fungerar och visar rätt tid en kort stund 2 ggr per dygn?Fungerar bra i övrigt
Kan vi inte alla bara komma överens om att den gröna tummen = skrattemoji?Väl avvägt köp nu pris tycker jag. Blir nyfiken på reservationspriset.
Håller helt med! Vi måste få ha en skratt-mojja. De får bli den gröna tummen så längeKan vi inte alla bara komma överens om att den gröna tummen = skrattemoji?
=
Vem tar på sig att gå tillbaka och -märka alla önskeprisannonser från 2023?Håller helt med! Vi måste få ha en skratt-mojja. De får bli den gröna tummen så länge
Pistage nötter och superlim
Fungerar bra i övrigt
Har inte den skojaren försökt sälja den till diverse olika priser?
Jo det stämmer. Tror den var dyrare, och även arvegods från farfar eller något liknande innan den hamnade på pantbanken och mysko pulver på sedel fick ersätta släktingen som maknadsföringsstrategi.Har inte den skojaren försökt sälja den till diverse olika priser?