• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Det här var något nytt och fräscht. Att Ur&Penn är så innovativa på sin designavdelning hade jag inte en aning om… 😂
IMG_7272.jpeg
Snygga :) Regal kör även copy-paste på andra klassiker.... endast 498 kr.
1707427975113.png

Dagarna då man kan plocka ut en tvåtons Rolex till list och flippa den samma dag med förtjänst är nog över. Blir en kalldusch för många.
Jag kan faktiskt erkänna att jag känner en viss skadeglädje för de as som plockar ut ENBART för att flippa med förtjänst och har noll och ingen ambition till att faktiskt bära klockan själv. Hoppas de gör en förlustaffär 😬

Jag kan faktiskt erkänna att jag känner en viss skadeglädje för de as som plockar ut ENBART för att flippa med förtjänst och har noll och ingen ambition till att faktiskt bära klockan själv. Hoppas de gör en förlustaffär 😬
Instämmer! Hade aldrig betalat premium för något ur. Köper jag andrahand ska det vara ordentlig rabatt mot listpriset. Skippar hellre klockan ifråga annars. Känslan av att känna mig lite lurad är alldeles för stark annars.

Instämmer! Hade aldrig betalat premium för något ur. Köper jag andrahand ska det vara ordentlig rabatt mot listpriset. Skippar hellre klockan ifråga annars. Känslan av att känna mig lite lurad är alldeles för stark annars.
Det där går väl att vrida och vända på hur man vill, personligen betalar jag hellre premium och köper direkt om det är något jag verkligen vill ha än att vänta flera år för att kanske få köpa något.

Det där går väl att vrida och vända på hur man vill, personligen betalar jag hellre premium och köper direkt om det är något jag verkligen vill ha än att vänta flera år för att kanske få köpa något.
Absolut! Säger inte att du gör fel men för mig hade det inte funkat. Jag har det jag behöver, tillskott är så klart kul men tänker inte betala nån mellanhand pengar för att hämta ut det från butiken åt mig.

Tillbaka
Topp