Jag tror det blev fel redan för över 20 år sedan.Vad är det för bild på en röding och lite vitt pulver? Söker man en viss kundkrets eller har det blivit fel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det blev fel redan för över 20 år sedan.Vad är det för bild på en röding och lite vitt pulver? Söker man en viss kundkrets eller har det blivit fel?
Kanske jag som är ute och cyklar, men visst ser det ut som att klockan används på bilden OCH att den varit på andra platser än enbart i boxen?
Självklart, inlägget var lagt åt det ironiska hållet just av anledningen att fenomenet ”oanvänd” diskuterats förut!Han sitter ju uppenbart hos AD.
Tag en är kvar på klockan och han har ytterligare en på andra armen.
Vi har en tendens att dra detta med ”oanvänd” in i absurdum.
A kopia vette fan, hade alla kopior sett ut sådär hade man ju inte behövt oroa sig så mycket för att gå på en mina. Får man ens sälja kopior på Tradera? Är inte så bekant med den handelsplattformen men på blocket är det ju strikt förbjudet, och jag trodde nästan det var olagligt att sälja kopior.Han försöker ju inte luras iaf......
Får inte sälja kopior, brukar anmälas och försvinna rätt omgående tycker jag.A kopia vette fan, hade alla kopior sett ut sådär hade man ju inte behövt oroa sig så mycket för att gå på en mina. Får man ens sälja kopior på Tradera? Är inte så bekant med den handelsplattformen men på blocket är det ju strikt förbjudet, och jag trodde nästan det var olagligt att sälja kopior.
Nä, det får man ju inte. Tradera är ju lite tragiska som inte ens kan sålla bort en annan där det tom står kopia. Annonsen är anmäld, för övrigt.A kopia vette fan, hade alla kopior sett ut sådär hade man ju inte behövt oroa sig så mycket för att gå på en mina. Får man ens sälja kopior på Tradera? Är inte så bekant med den handelsplattformen men på blocket är det ju strikt förbjudet, och jag trodde nästan det var olagligt att sälja kopior.
Den här är lite lurig. Tittar man noga ser man att bilden är från 2020. Screenshoten är från 2020 i alla fall. Bilden kan ju vara från 2010.
Det är ju ganska standard att skriva ut ”med vita stenar” eller annan färg om vad för sten inte kan fastställas
"Med vita stenar"
Kan man inte fastställa det då?Det är ju ganska standard att skriva ut ”med vita stenar” eller annan färg om vad för sten inte kan fastställas
Kort skrivet misstänker jag att kronofogden saknar kompetens och verktyg att avgöra vad det skulle vara för sten. Diamant är lätt att avgöra, andra stenar är svårare. Även om de hade haft det hade det inte varit värt tiden då stenarna är så små. Även väldigt kompetenta auktionshus skriver ut ”med vita stenar” eller dylikt om mödan för att avgöra inte är värt arbetet. Du kan testa för diamant på någon minut, ska du testa för alla simulanter kan det ta mycket tid du inte får ROI på.Kan man inte fastställa det då?
Man får väl prissätta hur man vill. Men att säga "Fyndpris" när den är ca 10-12 000 kr för dyr är skrattretande.
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Varför utgår du från köparens perspektiv?Man får väl prissätta hur man vill. Men att säga "Fyndpris" när den är ca 10-12 000 kr för dyr är skrattretande.
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Visserligen. Men en annons skrivs ju för att sälja något. Då är innehållet sannolikt riktat mot just eventuella köpareVarför utgår du från köparens perspektiv?
Det är väl ett fyndpris för säljaren om nu någon betalar enl dig en Tia förmycket.
Försöka duger heter det väl,och en kunnig köpare är svår att lura.
Gavs ju ut endast under 15 år så är ju tydligen även unik enligt säljaren.Man får väl prissätta hur man vill. Men att säga "Fyndpris" när den är ca 10-12 000 kr för dyr är skrattretande.
Det räcker ju med en enda person som tycker som säljaren, så är affären klar och bägge nöjda och glada.Visserligen. Men en annons skrivs ju för att sälja något. Då är innehållet sannolikt riktat mot just eventuella köpare
Marcels kanske har sålt den för 25k med värderingsintyg på 30k.Man får väl prissätta hur man vill. Men att säga "Fyndpris" när den är ca 10-12 000 kr för dyr är skrattretande.
Men du får en Marcels originalbox i pianolackMarcels kanske har sålt den för 25k med värderingsintyg på 30k.
Ska se om skitsnacket kring grampriser är tillräckligt vilseledande för att Tradera ska radera annonsen.Lustigt att pris per gram framhävs som extremt bra men den är vägd med läderarmbandet på…
Band i lösvikt hade varit något annars… Tänker på IWC som kör sömmarna i guld eller platina på sina Santoni band till Grand Complication men då är det 25-30k för ett alligatorband utan spänne, så där kanske man kan definiera priset för bandet i kr/g?Lustigt att pris per gram framhävs som extremt bra men den är vägd med läderarmbandet på…
Jag frågar mig varför man postar ett screenshot av bilden i telefonen istället för bara bilden...? Man ser det lite då o då, kanske är jag en idiot men jag kan inte se vitsen med detta.Den här är lite lurig. Tittar man noga ser man att bilden är från 2020. Screenshoten är från 2020 i alla fall. Bilden kan ju vara från 2010.
Har gjort det någon gång, i mitt fall är det för att det kan vara skitjobbigt att hitta bilden om man postar annonsen från telefon, scrolla upp några veckor av bilder tar en stund och då hade jag bra bilder jag var nöjd med. Tar du en skärmdump blir det en ”ny” bild som hamnar längst fram i fotoalbumet.Jag frågar mig varför man postar ett screenshot av bilden i telefonen istället för bara bilden...? Man ser det lite då o då, kanske är jag en idiot men jag kan inte se vitsen med detta.
Men om man bara klickar på bilden en gång så blir ramarna i alla fall svarta.Har gjort det någon gång, i mitt fall är det för att det kan vara skitjobbigt att hitta bilden om man postar annonsen från telefon, scrolla upp några veckor av bilder tar en stund och då hade jag bra bilder jag var nöjd med. Tar du en skärmdump blir det en ”ny” bild som hamnar längst fram i fotoalbumet.
Fast när screenshoten är från 2020 kan den nog ändå vara svår att hitta bland sina bilderHar gjort det någon gång, i mitt fall är det för att det kan vara skitjobbigt att hitta bilden om man postar annonsen från telefon, scrolla upp några veckor av bilder tar en stund och då hade jag bra bilder jag var nöjd med. Tar du en skärmdump blir det en ”ny” bild som hamnar längst fram i fotoalbumet.