Är jag dum i huvudet men är inte det rätt?
Jag vill ju få för mig det. Men priset gör att jag inte kan tro på att det stämmer...
Men jag kan ju ha fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är jag dum i huvudet men är inte det rätt?
Jag vill ju få för mig det. Men priset gör att jag inte kan tro på att det stämmer...
Men jag kan ju ha fel!
Har ingen kunskap om verket som sådant, men har du bildgooglat?
Bara för att vara säker på att vi menar samma sak. Om du drar bilden till googles sökfält så kan du se om bilden publicerats tidigare någon annanstans.. Jag tänkte på om du var säker på att bilden du fått verkligen är av den klockan.
Ser inte boxen lite suspekt ut? Kronan ser STOR ut!
Skulle säga fake. Reagerade direkt på indexen, ser inte normalt ut.Vette fan med klockan men alla tillbehör är fejk. Ser inte bra ut.
snoozarn du borde kunna bedöma klockan?
http://www.blocket.se/goteborg/Omega_Planet_ocean___8500_Cal_med_tillbehor_57432438.htm?sa=1
Ska inte 6,9 och 12 vara röd/orange?
edit: 2a på bollen tydligen, kan ju vara bra att gå till sista sidan innan man kommenterar
Fick en annan bild av honom!
annonsen är fortfarande kvar...den är ju tok fejk
Någon som vill komma över en Bentley billigt? Enligt ägaren är den 100% äkta och har har ett cert!!! Vilket han inte bifogade utan skrev certifikat.jpg i mailet, hahahaha... Om jag var osäker så skulle jag dock kolla vidare. Gör ett fynd!
http://www.tradera.com/breitling-for-bentley-auktion_190110_220574390
Jag tycker du ska informera säljaren om att detta är en ren kopia och att annonsen omgående bör tas bort.
Yes lättare att se här:
Redan gjort, men personen slutade konstigt nog att svara.
[emoji41]
Anmälde annonsen. Kan väl hoppas på att jag inte var den enda som gjorde det.oväntat. den är dock borta nu. hoppas ingen blev blåst
Tillfälle! Armeniska klockor är sällsynta, speciellt om de är äkta och skitsnygga!
Tillfälle! Armeniska klockor är sällsynta, speciellt om de är äkta och skitsnygga!
Haha! Våld löser allt.Jag har bestämt träff, har med mig ett stort bollträ [emoji85]