• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Det är en tjej, enligt att dömma av namnet i annonsen iaf. Jag mailade och frågade om hon kunde gå ner något i pris.

Det har du helt rätt i. Såg först när du påpekade de vilket namn det var i annonsen. Är väl jag som är lite fördomsfull då det brukar vara killar som säljer klockor. (om nu namnet riktigt, jag har vart med om när jag har sålt klockor att någon "tjej" mailar men sedan när man har telefonkontakt så är det en kille med helt annat namn. Kan för övrigt säga att jag aldrig gått vidare med en sådan "köpare" då det känns väldigt oseriöst)

Men ska bli roligt att höra vad hon svarar.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Kollade runt på finn, och tyckte denna modell var väldigt bisarr, och den kändes extremt fejk. Men så verkar det inte vara.. Rolex 9522!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53274660&searchclickthrough=true&searchQuery=rolex precicion

Någon som är sugen?


60_1186885240.jpg
60_1638896886-2.jpg

60_258176953.jpg
 

Bilagor

  • 60_709028089.jpg
    60_709028089.jpg
    57.8 KB · Visningar: 125

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Det har du helt rätt i. Såg först när du påpekade de vilket namn det var i annonsen. Är väl jag som är lite fördomsfull då det brukar vara killar som säljer klockor. (om nu namnet riktigt, jag har vart med om när jag har sålt klockor att någon "tjej" mailar men sedan när man har telefonkontakt så är det en kille med helt annat namn. Kan för övrigt säga att jag aldrig gått vidare med en sådan "köpare" då det känns väldigt oseriöst)

Men ska bli roligt att höra vad hon svarar.



Hej!

Ja, 18 500 kr. Hör gärna av dig

Blev svaret! Bara slå till :D
 

AW10

Omega
2-Faktor
För helvete !!!
Va det ngn här som knyckte detta fyndet på blocket ??? Grattis i så fall
ImageUploadedByTapatalk1416858854.971800.jpg

http://www.blocket.se/ostergotland/Rolex_57500333.htm?ca=11


Ringde 20 min efter att hand lagt ut den. Då var den såld... Någon gjorde en riktigt bra affär ikväll, en annan gjorde en väldigt dålig!

Ringde 10 minuter efter att han hade lagt ut den. Bad om några fler bilder för att se att det verkligen stämde innan jag skicka över pengarna. Nu fick jag ett sms där han skrev att den var såld...

Information om klockan:
Gubben köpte den ny 1976. Han har använt den till riktig dykning och sedan ca 15 år tillbaka så har den bara legat hemma. Originallänken var sönder, lyckades dock inte förstå hur och var, men det fanns en aftermarket-variant. Den har stannat helt och hållet, samt att ev. kronhals och krona behövde bytas.

Vore kul och se några fler bilder även om den är borta. Men du fick väl inga som jag förstår det. :(

Haha även jag slängde mig på telefonen när jag såg denna men det var tyvärr för sent.. Någon somnar lycklig ikväll!

Fan! Såg den jag med nyss!

Tjenare Grabbar!

Sullström tog kontakt med mig idag och hade fått nys om att det var jag som tog hem blocket Tudorn förra veckan...Han tyckte jag skulle svara i tråden och ge mig tillkänna!
Snowflake.JPG
Så ville bara säga att så var fallet och här kommer en bild =)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tjenare Grabbar!

Sullström tog kontakt med mig idag och hade fått nys om att det var jag som tog hem blocket Tudorn förra veckan...Han tyckte jag skulle svara i tråden och ge mig tillkänna!
Snowflake.JPG
Så ville bara säga att så var fallet och här kommer en bild =)

Din fege jävel , kryper du fram nu.........

Ett stort grattis till ett bra kap ! [emoji12][emoji106][emoji108]
 

CLT

Rolex
Tjenare Grabbar!

Sullström tog kontakt med mig idag och hade fått nys om att det var jag som tog hem blocket Tudorn förra veckan...Han tyckte jag skulle svara i tråden och ge mig tillkänna!
Snowflake.JPG
Så ville bara säga att så var fallet och här kommer en bild =)
Grattis till årets bästa blocketköp!

Hur är skicket? Vad behövde fixas?
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Tjenare Grabbar!

Sullström tog kontakt med mig idag och hade fått nys om att det var jag som tog hem blocket Tudorn förra veckan...Han tyckte jag skulle svara i tråden och ge mig tillkänna!
Snowflake.JPG
Så ville bara säga att så var fallet och här kommer en bild =)


Grattis!! Vill du göra en ännu bättre affär av denna? Sälj den till mig för 6000:- ;)
 
Topp