• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga spekulanter)

Tapiren

Cartier

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor

Tapiren

Cartier
Klart att lyckosökare budar runt 5k, gambling.
Jo, förvisso. Samtidigt är det ju så otroligt vedertaget att Rolex är ett varumärke som är populärt att förfalska, det skulle inte förvåna mig om det finns fler falska Rolex, än äkta. Innan jag gamblade 5000kr skulle jag i alla fall ägna fem minuter till att googla fram lite blandade referensbilder.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Vaknade kl 07.07 idag på morgonen av att telefonen ringde. Svarade yrvaket och en herre presenterade sig och sa att han ringde på min annons. Måttligt irriterad sa jag att han väckte mig, men jag antar att det är smällar man får ta när man har ute annons på Blocket. Hur som helst så ville han komma på tisdag och genomföra köpet, men först ville han ha några fler bilder. Ligger kvar i sängen någon timma till innan jag till slut drar iväg ett par bilder till honom, varpå han svarar att han nog inte längre var intresserad.

Jag kokar fortfarande av ilska..
 

Androl

Omega
Vaknade kl 07.07 idag på morgonen av att telefonen ringde. Svarade yrvaket och en herre presenterade sig och sa att han ringde på min annons. Måttligt irriterad sa jag att han väckte mig, men jag antar att det är smällar man får ta när man har ute annons på Blocket. Hur som helst så ville han komma på tisdag och genomföra köpet, men först ville han ha några fler bilder. Ligger kvar i sängen någon timma till innan jag till slut drar iväg ett par bilder till honom, varpå han svarar att han nog inte längre var intresserad.

Jag kokar fortfarande av ilska..
Haha förlåt men jag tyckte det var riktigt kul ;)
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Helt solklar förklaring, eller hur?! ;-)


https://www.tradera.com/item/190120/367848860/rolex-gmt-master-ii-guld-stal-

Det här kvitto jag har köpt från sefina svensk pantbelåning betalde lånat pengar och ränta och till pengar till denna person som har lånat från sefina pantbelåning !


delete tratten.JPG
 
Topp